-Sigrid- skriver:
Hva så, hvor meget røre andre folk ved jeres maver? 
Og hvor er jeres grænser for hvem der må, og hvem der ikke må?
Hos mig går det lidt ud på om man spørge eller ej. Min sviger-morfar klappede mig på maven og kaldte mig tyk da jeg var 10+? og jeg stod og lignede et spørgsmålstegn, men ...
Til gengæld nyder jeg når mine kusiner og veninder forsigtigt røre maven, og det bedste i verdenen er når kæresten lusker sig til at ligge og røre den om morgenen når han tror jeg sover 
Carl-Emils far, hans mormor og morfar og stedmormor samt mine brødre må røre alt hvad de vil alle andre skal sat-sprøjse spørge først 
Det er MIN mave! Det er ikke en mave som er offentlig som en bus, bliver SÅ provokeret over det når kunderne i min butik tillader sig at røre ved ham.... og det samme med veninder... Jeg ved ikke hvorfor men jeg gider det bare ikke... Men jeg prøver også at skjule min graviditet fordi jeg simpelthen ikke gider at alt skal handle om det.. bliver SÅ træt af det 
Men har også bare hørt på i 1000 år at ej jeg kunne da ikke være gravid fordi jeg jo havde så mikro en mave , fint nok kost men så hold fingrene for dig selv når man så kan se den 
Ej sorry er bare ja
hormonella udover hele verdenen 

Anmeld