Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kunne ikke lade være med at tage en test igår. Den var selvfølgelig negativ. Da jeg så kom hjem kiggede jeg lige på den igen, og den var sgu positiv. Jeg ved godt man ikke kan regne med en test som har ligget over 5 min, men der skete det samme sidst jeg blev gravid. Så er meget spændt til på fredag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så skulle listen vidst være opdatteret
Held og lykke til jer alle og tillykke til dem der har fået positive tests
mathilde&Frederikkesmor: 3. barn > 1. forsøg > testdag: 2. oktober -negativ
Benjamins'mor: 2. barn > 1. forsøg > testdag: 2. oktober
ønskerbaby: ik mens siden 3 aug men negativ. testdag: 2. oktober DUMME MENS
June1987: 2. forsøg siden SA - testdag d. 2.oktober - negativ > håber det lykkeds for jer
Lotte-pigen: 1. barn > 1. forsøg > testdag 3. oktober POSITIV
CelineAlexia: 1.barn > 1.forsøg > testdag 5. oktober POSITIV
Vinker: 2. barn > 5. forsøg > testdag 6. oktober
Lou: 1. barn > 2. reelle forsøg efter 2 1/2 års ønske > testdag d. 8. oktober Har lige fået mens
Kriz: 1. barn > 4. forsøg siden SA > testdag d. 9. oktober
Peanut: 1. barn > 5. forsøg > testdag 12. oktober Negativ Mens kommet
AnnaSN > 1. barn > 1. forsøg > testdag den 14 oktober
Maria 2. barn > 2. forsøg > testdag d. 14 oktober
Lene-Oliver 2.barn> 3. forsøg > testdag d.14 oktober
Komodo 4. barn > 3. forsøg > testdag d. 17 oktober (kom så bebs <3)
tabra > 1. barn > 6. forsøg > testdag d. 17. oktober
bybaby > 1. forsøg > testdag d. 18. oktober
Mortilfreja > Testdag d. 19. Oktober
Mali: 2. barn > 2. forsøg efter SA i juli > testdag d. 20 oktober
Filuka 1. barn >?forsøg? > testdag 21. oktober
AnnaKJ: 2. barn > 2. forsøg > testdag d. 21 oktober
Mor til Magnus > 2. barn > 1. forsøg > testdag d. 21. oktober
Babymus77: 3. barn > 7 forsøg > testdag d. 22. oktober
June1987: 3. forsøg siden SA - testdag d. 25.oktober
Jmsmukke > testdag d. 26. oktober
Lillemusen10: 1. forsøg > Testdag d. 30. oktober
annknudsen > 1. barn > 3. forsøg > testdag d. 31. oktober
AnnaSN > 1. barn > 1. forsøg > testdag den 14 oktober. Positiv!!
Jubiii!! Positiv test her til morgen. Svag, men dog en ekstra lille streg på 2 tests. Tør ikke at glæde os helt vildt endnu, og prøver at tage det helt cool, indtil jeg har været til lægen en gang i forhåbentlig næste uge. Men.. den der Red Hot Chili Peppers koncert jeg skal til i aften, bliver lige pludselig en helt anden type oplevelse .
AnnaB. skriver: Jubiii!! Positiv test her til morgen. Svag, men dog en ekstra lille streg på 2 tests. Tør ikke at glæde os helt vildt endnu, og prøver at tage det helt cool, indtil jeg har været til lægen en gang i forhåbentlig næste uge. Men.. den der Red Hot Chili Peppers koncert jeg skal til i aften, bliver lige pludselig en helt anden type oplevelse .
Kriz: 1. barn > 4. forsøg siden SA > testdag d. 9. oktober - negativ mens kom en uge senere end beregnet.
babymus77 skriver: Ejjj stort tillykke;-)) det er en uge siden jeg havde ægløsning på søndag, så lægger mærke til alle tegn!! Så Dumt hehe, man mærker alle symp og når test dag kommer så bliver man så skuffet!! Dejligt med en positiv test;-))
Ejjj stort tillykke;-)) det er en uge siden jeg havde ægløsning på søndag, så lægger mærke til alle tegn!! Så Dumt hehe, man mærker alle symp og når test dag kommer så bliver man så skuffet!! Dejligt med en positiv test;-))
Ja, det er fedt! Skal have fat i en test i dag, så jeg kan teste igen i morgen tidlig - føler mig ret sikker, men vil gerne lige se det igen
Ha ha, kender absolut godt det der med at være obs på symptomer... jeg har skrevet mine ind i et excel-ark!! Krydser for dig, når du har testdag. Og så synes jeg i øvrigt, at det er strengt at mens-symptomer og gravid symptomer er nærmest fuldstændigt ens.. man har jo ikke en ærlig chance
AnnaB. skriver: Ja, det er fedt! Skal have fat i en test i dag, så jeg kan teste igen i morgen tidlig - føler mig ret sikker, men vil gerne lige se det igen Ha ha, kender absolut godt det der med at være obs på symptomer... jeg har skrevet mine ind i et excel-ark!! Krydser for dig, når du har testdag. Og så synes jeg i øvrigt, at det er strengt at mens-symptomer og gravid symptomer er nærmest fuldstændigt ens.. man har jo ikke en ærlig chance
malli: Testdag 20 oktober - POSITIV G-test i dag 16 oktober
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128