Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou skriver: Hej Maria Vi har ønsket at få et barn i 2 1/2 år, men jeg har haft hormonelle problemer som jeg først er blevet hjulpet med efter et års tid, og først nu får jeg medicin.. så dette var andet forsøg efter jeg har fået mens. Første gang var jeg gravid, men det endte som biokemisk.. så havde bare håbet, at det ville gå hurtigt, jeg ved ikke om jeg har kræfter til at skulle igennem det her måned efter måned... hvordan klare i andre det? men tak for din positive energi!! Kh Louise
Hej Maria
Vi har ønsket at få et barn i 2 1/2 år, men jeg har haft hormonelle problemer som jeg først er blevet hjulpet med efter et års tid, og først nu får jeg medicin.. så dette var andet forsøg efter jeg har fået mens. Første gang var jeg gravid, men det endte som biokemisk.. så havde bare håbet, at det ville gå hurtigt, jeg ved ikke om jeg har kræfter til at skulle igennem det her måned efter måned... hvordan klare i andre det? men tak for din positive energi!!
Kh Louise
Så i har rent faktisk prøvet i 2,5 år uden at vide du "fejlede" noget? - Det lyder enormt fustrerende
Nu har jeg så været en af de heldige som ar været hurtig til at blive gravid de sidste par gange, så måske er jeg ikke den rigtige til at svare på spørgsmålet, men jeg synes også at bare 1 måned venten på enten mens eller positiv test er ulidelig. Det fylder hele mit hovedet. Men tror måske baby.dk er lidt skyld i det Burde måske tage en pause herfra indtil man blev gravid..
Nå det var et sidespor, jeg krydser for dig og din mand og håber at i snart får gevinst
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mathilde&Frederikkesmor: 3. barn > 1. forsøg > testdag: 2. oktober - negativ
Benjamins'mor: 2. barn > 1. forsøg > testdag: 2. oktober
ønskerbaby: ik mens siden 3 aug men negativ. testdag: 2. oktober DUMME MENS
June1987: 2. forsøg siden SA - testdag d. 2.oktober - negativ > håber det lykkeds for jer
Lotte-pigen: 1. barn > 1. forsøg > testdag 3. oktober
CelineAlexia: 1.barn > 1.forsøg > testdag 5. oktober POSITIV
Vinker: 2. barn > 5. forsøg > testdag 6. oktober
Lou: 1. barn > 2. reelle forsøg efter 2 1/2 års ønske > testdag d. 8. oktober Har lige fået mens
Kriz: 1. barn > 4. forsøg siden SA > testdag d. 9. oktober
Peanut: 1. barn > 5. forsøg > testdag 12. oktober
AnnaSN > 1. barn > 1. forsøg > testdag den 14 oktober
Maria 2. barn > 2. forsøg > testdag d. 14 oktober
Lene-Oliver 2.barn> 3. forsøg > testdag d.14 oktober
Komodo 4. barn > 3. forsøg > testdag d. 17 oktober (kom så bebs <3)
bybaby > 1. forsøg > testdag d. 18. oktober
Mortilfreja > Testdag d. 19. Oktober
Mali: 2. barn > 2. forsøg efter SA i juli > testdag d. 20 oktober
Filuka 1. barn >?forsøg? > testdag 21. oktober
AnnaKJ: 2. barn > 2. forsøg > testdag d. 21 oktober
Babymus77: 3. barn > 7 forsøg > testdag d. 22. oktober
June1987: 3. forsøg siden SA - testdag d. 25.oktober
Lillemusen10: 1. forsøg > Testdag d. 30. oktober
STATUS: negativ test, men ingen mens. så venter stadig på et svar. Mit gæt er at mens. dog bare er forsinket :(
tabra > 1. barn > 6. forsøg > testdag d. 17. oktober
Min mens. er ikke rigtig kommet. Jo jeg bløder meget meget lidt - det er kun lige 1 dråbe her og der. Det rumsterer i maven somom mens. er på vej. Sådan plejer det aldrig at være. Er gået 4 dage over tid, men negativ test. Er lidt forvirret....
Vinker skriver: Min mens. er ikke rigtig kommet. Jo jeg bløder meget meget lidt - det er kun lige 1 dråbe her og der. Det rumsterer i maven somom mens. er på vej. Sådan plejer det aldrig at være. Er gået 4 dage over tid, men negativ test. Er lidt forvirret....
1. barn, 3, forsøg test dag d. 31 oktober
mathilde&Frederikkesmor: 3. barn > 1. forsøg > testdag: 2. oktober -negativ
Peanut: 1. barn > 5. forsøg > testdag 12. oktober Negativ Mens kommet
Lotte-pigen: 1. barn > 1. forsøg > testdag 3. oktober POSITIV
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128