Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min var desværre negativ til morgen, så venter menstruationen senere i dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mathilde&Frederikkesmor: 3. barn > 1. forsøg > testdag: 2. oktober - negativ
Benjamins'mor: 2. barn > 1. forsøg > testdag: 2. oktober
ønskerbaby: ik mens siden 3 aug men negativ. testdag: 2. oktober
June1987: 2. forsøg siden SA - testdag d. 2.oktober - negativ > håber det lykkeds for jer
Lotte-pigen: 1. barn > 1. forsøg > testdag 3. oktober
CelineAlexia: 1.barn > 1.forsøg > testdag 5. oktober POSITIV
Vinker: 2. barn > 5. forsøg > testdag 6. oktober
Lou: 1. barn > 2. reelle forsøg efter 2 1/2 års ønske > testdag d. 8. oktober Har lige fået mens
Kriz: 1. barn > 4. forsøg siden SA > testdag d. 9. oktober
Peanut: 1. barn > 5. forsøg > testdag 12. oktober
AnnaSN > 1. barn > 1. forsøg > testdag den 14 oktober
Maria 2. barn > 2. forsøg > testdag d. 14 oktober
Lene-Oliver 2.barn> 3. forsøg > testdag d.14 oktober
Komodo 4. barn > 3. forsøg > testdag d. 17 oktober (kom så bebs <3)
bybaby > 1. forsøg > testdag d. 18. oktober
Mortilfreja > Testdag d. 19. Oktober
Filuka 1. barn >?forsøg? > testdag 21. oktober
AnnaKJ: 2. barn > 2. forsøg > testdag d. 21 oktober
Babymus77: 3. barn > 7 forsøg > testdag d. 22. oktober
June1987: 3. forsøg siden SA - testdag d. 25.oktober
Held og lykke alle sammen
Puha det er som hjertet bliver flået ud af en, jeg var så overbevist om at jeg ventede mit kommende barn, jeg fatter det ikke.. hold fast hvor bliver man bare ked!!! Synes jeg havde en masse symptomer, selv om jeg godt ved man finder på dem i hovedet nogle gange!
Lou skriver: mathilde&Frederikkesmor: 3. barn > 1. forsøg > testdag: 2. oktober - negativ Benjamins'mor: 2. barn > 1. forsøg > testdag: 2. oktober ønskerbaby: ik mens siden 3 aug men negativ. testdag: 2. oktober June1987: 2. forsøg siden SA - testdag d. 2.oktober - negativ > håber det lykkeds for jer Lotte-pigen: 1. barn > 1. forsøg > testdag 3. oktober CelineAlexia: 1.barn > 1.forsøg > testdag 5. oktober POSITIV Vinker: 2. barn > 5. forsøg > testdag 6. oktober Lou: 1. barn > 2. reelle forsøg efter 2 1/2 års ønske > testdag d. 8. oktober Har lige fået mens Kriz: 1. barn > 4. forsøg siden SA > testdag d. 9. oktober Peanut: 1. barn > 5. forsøg > testdag 12. oktober AnnaSN > 1. barn > 1. forsøg > testdag den 14 oktober Maria 2. barn > 2. forsøg > testdag d. 14 oktober Lene-Oliver 2.barn> 3. forsøg > testdag d.14 oktober Komodo 4. barn > 3. forsøg > testdag d. 17 oktober (kom så bebs <3) bybaby > 1. forsøg > testdag d. 18. oktober Mortilfreja > Testdag d. 19. Oktober Filuka 1. barn >?forsøg? > testdag 21. oktober AnnaKJ: 2. barn > 2. forsøg > testdag d. 21 oktober Babymus77: 3. barn > 7 forsøg > testdag d. 22. oktober June1987: 3. forsøg siden SA - testdag d. 25.oktober Held og lykke alle sammen
ønskerbaby: ik mens siden 3 aug men negativ. testdag: 2. oktober DUMME MENS
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Tillykke!! :-)Det er ikke ualmindeligt at man ingen symptomer har så tidligt :-)
Tillykke!! :-)Det er ikke ualmindeligt at man ingen symptomer har så tidligt :-)
hehe mange tak
Måtte lige nuppe en test igen her før den sagde også positiv 2 knaldrøde streger. men det stadig ikk gået op for mig hehe
Lou skriver: Puha det er som hjertet bliver flået ud af en, jeg var så overbevist om at jeg ventede mit kommende barn, jeg fatter det ikke.. hold fast hvor bliver man bare ked!!! Synes jeg havde en masse symptomer, selv om jeg godt ved man finder på dem i hovedet nogle gange!
Øv øv kan godt forstå du bliver fustreret.. Det skal nok gå, I skal nok få en lækker bebs når det er den rigtige tid og så er det bestemt et ønskebarn Tænk at det her var kun 1 forsøg og det er altså ikke særligt meget
Hvor lang tid har i været igang?
Kh Maria
Mali: 2. barn > 2. forsøg efter SA i juli > testdag d. 20 oktober
Risen skriver: Øv øv kan godt forstå du bliver fustreret.. Det skal nok gå, I skal nok få en lækker bebs når det er den rigtige tid og så er det bestemt et ønskebarn Tænk at det her var kun 1 forsøg og det er altså ikke særligt meget Hvor lang tid har i været igang? Kh Maria
Hej Maria
Vi har ønsket at få et barn i 2 1/2 år, men jeg har haft hormonelle problemer som jeg først er blevet hjulpet med efter et års tid, og først nu får jeg medicin.. så dette var andet forsøg efter jeg har fået mens. Første gang var jeg gravid, men det endte som biokemisk.. så havde bare håbet, at det ville gå hurtigt, jeg ved ikke om jeg har kræfter til at skulle igennem det her måned efter måned... hvordan klare i andre det? men tak for din positive energi!!
Kh Louise
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128