Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MalleH skriver: Jeg må indrømme at jeg tjekker din blog jævnligt for at se om der er sket noget nyt. "nej øv"
Jeg må indrømme at jeg tjekker din blog jævnligt for at se om der er sket noget nyt. "nej øv"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
isabellamor skriver: JA det må du gerne. det havde jeg konstant på fødegangen og det var bare SÅ dejligt... så du gir den bare gas med varmepuden
JA det må du gerne. det havde jeg konstant på fødegangen og det var bare SÅ dejligt... så du gir den bare gas med varmepuden
MinBabyOscar <3 skriver: hehe hvertfald finge for der snart sker noget ja det kan godt være det er derfor, jeg synes bare at da jeg var gravid så hvergang læger og jdm siger, der går noget tid så skete det inden for et døgn, men når de så sagde det sker en af de næste dage så tog det langt tid hehe
hehe hvertfald finge for der snart sker noget
ja det kan godt være det er derfor, jeg synes bare at da jeg var gravid så hvergang læger og jdm siger, der går noget tid så skete det inden for et døgn, men når de så sagde det sker en af de næste dage så tog det langt tid hehe
Frøken J. skriver:Folk går helt i panik hvis jeg ikke lige blogger en dag! Det forpligter jo sørme
Frøken J. skriver: Haha! Burde lave en væddemålspulje Min mor har allerede gang i den her: http://www.topping.dk/ hehe
Haha! Burde lave en væddemålspulje Min mor har allerede gang i den her: http://www.topping.dk/ hehe
Jeg siger du har din baby i armenen inden søndag Faktisk måske endnu hurtigere, forbered dig på en lang nat
Mille83 skriver: Jeg siger du har din baby i armenen inden søndag Faktisk måske endnu hurtigere, forbered dig på en lang nat
Frøken J. skriver: Nå for pokker! Jamen jeg sidder bare i en lænestol og har siddet her den sidste 1½ time Men på den anden side havde jeg det også sådan her i aftes, og der er jo ikke sket noget siden Så har der ikke været noget i løbet af dagen, det er først startet igen her til aften. Men skal nok lige være obs! Om ikke andet bor jeg 5-10 min. fra Skejby
Nå for pokker! Jamen jeg sidder bare i en lænestol og har siddet her den sidste 1½ time Men på den anden side havde jeg det også sådan her i aftes, og der er jo ikke sket noget siden Så har der ikke været noget i løbet af dagen, det er først startet igen her til aften. Men skal nok lige være obs! Om ikke andet bor jeg 5-10 min. fra Skejby
En anden ting var, at da min kat ville kravle op på maven af mig, fik jeg en plukve med det samme.. Det er også en god tester, for man kan ikke selv få en rigtig ve igang
Zeus skriver: En anden ting var, at da min kat ville kravle op på maven af mig, fik jeg en plukve med det samme.. Det er også en god tester, for man kan ikke selv få en rigtig ve igang
Frøken J. skriver: Shh! Ikke sig sådan! Tror ikke der er optræk til noget
Shh! Ikke sig sådan! Tror ikke der er optræk til noget
Det tror jeg Og jeg plejer og have ret...HEHE
Mille83 skriver: Det tror jeg Og jeg plejer og have ret...HEHE
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128