Varmepude på maven - må man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Frøken J.

MalleH skriver:

Jeg må indrømme at jeg tjekker din blog jævnligt for at se om der er sket noget nyt. "nej øv"

Folk går helt i panik hvis jeg ikke lige blogger en dag! Det forpligter jo sørme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Frøken J.

isabellamor skriver:

JA det må du gerne. det havde jeg konstant på fødegangen og det var bare SÅ dejligt... så du gir den bare gas med varmepuden

Tak for svaret! Sidder med en nu. Ah, det er altså skønt!

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

MinBabyOscar <3 skriver:

hehe  hvertfald finge for der snart sker noget

ja det kan godt være det er derfor, jeg synes bare at da jeg var gravid så hvergang læger og jdm siger, der går noget tid så skete det inden for et døgn, men når de så sagde det sker en af de næste dage så tog det langt tid hehe

Det er sku så svært, fordi man ikke kan spå om det! Men gad egentlig godt man lige var blevet kigget forneden for måske at få at vide om der var gang i noget

Anmeld

22. september 2011

malliebooh

Frøken J. skriver:

Folk går helt i panik hvis jeg ikke lige blogger en dag! Det forpligter jo sørme

Haha. Vi venter jo alle spændt!

Anmeld

22. september 2011

Mille83

Frøken J. skriver:

Haha! Burde lave en væddemålspulje Min mor har allerede gang i den her: http://www.topping.dk/ hehe

Jeg siger du har din baby i armenen inden søndag  Faktisk måske endnu hurtigere, forbered dig på en lang nat 

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

Mille83 skriver:

Jeg siger du har din baby i armenen inden søndag  Faktisk måske endnu hurtigere, forbered dig på en lang nat 

Shh! Ikke sig sådan! Tror ikke der er optræk til noget

Anmeld

22. september 2011

Zeus

Frøken J. skriver:

Nå for pokker! Jamen jeg sidder bare i en lænestol og har siddet her den sidste 1½ time Men på den anden side havde jeg det også sådan her i aftes, og der er jo ikke sket noget siden Så har der ikke været noget i løbet af dagen, det er først startet igen her til aften. Men skal nok lige være obs! Om ikke andet bor jeg 5-10 min. fra Skejby

En anden ting var, at da min kat ville kravle op på maven af mig, fik jeg en plukve med det samme.. Det er også en god tester, for man kan ikke selv få en rigtig ve igang

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

Zeus skriver:

En anden ting var, at da min kat ville kravle op på maven af mig, fik jeg en plukve med det samme.. Det er også en god tester, for man kan ikke selv få en rigtig ve igang

Jeg må leje en kat! Haha

Anmeld

22. september 2011

Mille83

Frøken J. skriver:

Shh! Ikke sig sådan! Tror ikke der er optræk til noget

Det tror jeg  Og jeg plejer og have ret...HEHE

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

Mille83 skriver:

Det tror jeg  Og jeg plejer og have ret...HEHE

Så krydser jeg fingre for, at du har ret. Får jeg noget, hvis du tager fejl?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.