Varmepude på maven - må man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

FruHolm <3

Frøken J. skriver:

Uha, det tør jeg næsten ikke håbe. hehe Men det gør jo heller ondt på dén måde. Det er bare meget ubehageligt fordi det spænder helt vildt og de kommer så ofte :/

Modningsveer er ikk lige så hårde som veer, man kan godt kalde dem for slemme plukkeveer/ begyndende veer , da jeg opdagede mine veer var de sådan og min søn er født 6½ time efter jeg bemærkede det , mærkede dem omkring 10.30 om formiddagen, fik så stormveer over middag og han blev født 17.03

min veninde havde modningsveer i 4-5 dage , så gav de hende ve-stimulerende så fødslen kunne komme igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Mille83

Frøken J. skriver:

Tak for svar! Ja, stenhård - Men det er ikke veer, for det gør jo ikke ondt på dén måde. Det spænder bare meget! Men gid det var

Mine veer var hård mave, de gjorde selvfølgelig ondt, men hver ve startede med maven blev hård som en sten. 

Anmeld

22. september 2011

Mille83

Frøken J. skriver:

Tak for svar! Ja, stenhård - Men det er ikke veer, for det gør jo ikke ondt på dén måde. Det spænder bare meget! Men gid det var

Hov lige en ting mere, prøv lige og tag tid på dem. Jeg havde en lyn fødsels og var mit vand ikke gået, var jeg nok også selv i tvivl om det virkelig var veer jeg havde.....

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

MinBabyOscar <3 skriver:

Modningsveer er ikk lige så hårde som veer, man kan godt kalde dem for slemme plukkeveer/ begyndende veer , da jeg opdagede mine veer var de sådan og min søn er født 6½ time efter jeg bemærkede det , mærkede dem omkring 10.30 om formiddagen, fik så stormveer over middag og han blev født 17.03

min veninde havde modningsveer i 4-5 dage , så gav de hende ve-stimulerende så fødslen kunne komme igang

Uha, spændende!! Men har lært ikke at forvente noget af min krop længere :/ Jeg havde regelmæssig veaktivitet, da jeg fik kørt strimmel i fredags, men det blev aldrig til mere. Og hun står heller ikke fast, så har lidt en fornemmelse af, at hun bliver derinde til igangsættelse, selvom min mor påstår jeg føder denne uge

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

Mille83 skriver:

Hov lige en ting mere, prøv lige og tag tid på dem. Jeg havde en lyn fødsels og var mit vand ikke gået, var jeg nok også selv i tvivl om det virkelig var veer jeg havde.....

Jeg er ret sikker på det ikke er det.. Fordi da jeg fik kørt strimmel i fredags havde jeg regelmæssig veaktivitet hver 6. minut, og det føltes helt anderledes, men blev aldrig til mere Ikke at det ville gøre noget, men det føles ikke som om, at min krop har tænkt sig at føde lige foreløbig! (Desværre!!! Hehe)

Anmeld

22. september 2011

Mille83

Frøken J. skriver:

Jeg er ret sikker på det ikke er det.. Fordi da jeg fik kørt strimmel i fredags havde jeg regelmæssig veaktivitet hver 6. minut, og det føltes helt anderledes, men blev aldrig til mere Ikke at det ville gøre noget, men det føles ikke som om, at min krop har tænkt sig at føde lige foreløbig! (Desværre!!! Hehe)

Det kan være det kommer før du ved det  Krydser for dig...

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

Mille83 skriver:

Det kan være det kommer før du ved det  Krydser for dig...

Tak! Det er jo ikke forbudt at drømme

Anmeld

22. september 2011

Mille83

Frøken J. skriver:

Tak! Det er jo ikke forbudt at drømme

Jeg har på fornemmelsen det sker ret hurtigt, så lad os se om jeg får ret 

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

Mille83 skriver:

Jeg har på fornemmelsen det sker ret hurtigt, så lad os se om jeg får ret 

Haha! Burde lave en væddemålspulje Min mor har allerede gang i den her: http://www.topping.dk/ hehe

Anmeld

22. september 2011

Zeus

Frøken J. skriver:

Uha, det tør jeg næsten ikke håbe. hehe Men det gør jo heller ondt på dén måde. Det er bare meget ubehageligt fordi det spænder helt vildt og de kommer så ofte :/

Jeg fik af vide engang, at forskellen på veer og plukveer var, at veer var regelmæssige, og plukveer var uregelmæssige og som regel gik væk når man lå og slappede af..

Den aften jeg fødte, havde jeg de styggeste plukveer lige så snart jeg forlod sofaen, men mens jeg lå der, var de der ikke.. Da jeg så flyttede ind i sengen, begyndte de at komme regelmæssigt, og der var det rigtigt nok veer..

Så hvis de kommer mens du slapper af, så prøv lige at tage tid på dem, bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.