Varmepude på maven - må man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.027 visninger
55 svar
0 synes godt om
22. september 2011

Frøken J.

Mine plukveer spænder virkelig meget i aften og er super ubehagelige. Må jeg godt ligge en varmepude på maven, eller bliver det for varmt på babyen? Nogen der ved noget om det? Evt. andre måder man kan lindre på? Det spænder bare som en gal, så jeg er nødt til at strække kroppen helt ud når de kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Mille83

Jeg brugte varmepude...

Bliver din mave hård?? - er du sikker på det ikke er veer?? 

Anmeld

22. september 2011

Mikkel's mor <3

Frøken J. skriver:

Mine plukveer spænder virkelig meget i aften og er super ubehagelige. Må jeg godt ligge en varmepude på maven, eller bliver det for varmt på babyen? Nogen der ved noget om det? Evt. andre måder man kan lindre på? Det spænder bare som en gal, så jeg er nødt til at strække kroppen helt ud når de kommer

Ja det må du gerne bare lige tag et håndklæde eller noget om den inden.. baby skal nok brokke sig hvis det bliver for varmt (:

Anmeld

22. september 2011

FruHolm <3

Frøken J. skriver:

det kunne godt lyde til du har modningsveer? det kan du godt have over flere dage

Anmeld

22. september 2011

Frejsmor

Frøken J. skriver:

Det kunne jeg ikke forestille mig var et problem.. Så længe du bare ikke får det for varmt selv, så tror jeg ikke lillepigen mærker noget til det.. Og ja får du det for varmt eller bliver utilpas så skal du self. holde op..

Men go for it søde, hvis det kan hjælpe på de trælse plukkeveer!!

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

Mille83 skriver:

Jeg brugte varmepude...

Bliver din mave hård?? - er du sikker på det ikke er veer?? 

Tak for svar! Ja, stenhård - Men det er ikke veer, for det gør jo ikke ondt på dén måde. Det spænder bare meget! Men gid det var

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

Mikkel's mor <3 skriver:

Ja det må du gerne bare lige tag et håndklæde eller noget om den inden.. baby skal nok brokke sig hvis det bliver for varmt (:

Så må jeg prøve det! Eller drikke isvand imens, så går det vel lige op

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

MinBabyOscar <3 skriver:

det kunne godt lyde til du har modningsveer? det kan du godt have over flere dage

Uha, det tør jeg næsten ikke håbe. hehe Men det gør jo heller ondt på dén måde. Det er bare meget ubehageligt fordi det spænder helt vildt og de kommer så ofte :/

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

BabyBambi skriver:

Det kunne jeg ikke forestille mig var et problem.. Så længe du bare ikke får det for varmt selv, så tror jeg ikke lillepigen mærker noget til det.. Og ja får du det for varmt eller bliver utilpas så skal du self. holde op..

Men go for it søde, hvis det kan hjælpe på de trælse plukkeveer!!

Tak for svaret Jeg giver det et forsøg! Så må hun sparke fra sig, hvis hun er utilfreds

Anmeld

22. september 2011

Frejsmor

Frøken J. skriver:

Tak for svaret Jeg giver det et forsøg! Så må hun sparke fra sig, hvis hun er utilfreds

Det var så lidt da!!  Hehe ja de skal jo lære at sige fra før eller siden alligevel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.