Varmepude på maven - må man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Frøken J.

Zeus skriver:

Jeg fik af vide engang, at forskellen på veer og plukveer var, at veer var regelmæssige, og plukveer var uregelmæssige og som regel gik væk når man lå og slappede af..

Den aften jeg fødte, havde jeg de styggeste plukveer lige så snart jeg forlod sofaen, men mens jeg lå der, var de der ikke.. Da jeg så flyttede ind i sengen, begyndte de at komme regelmæssigt, og der var det rigtigt nok veer..

Så hvis de kommer mens du slapper af, så prøv lige at tage tid på dem, bare for en sikkerheds skyld

Nå for pokker! Jamen jeg sidder bare i en lænestol og har siddet her den sidste 1½ time Men på den anden side havde jeg det også sådan her i aftes, og der er jo ikke sket noget siden Så har der ikke været noget i løbet af dagen, det er først startet igen her til aften. Men skal nok lige være obs! Om ikke andet bor jeg 5-10 min. fra Skejby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

malliebooh

Frøken J. skriver:

Haha! Burde lave en væddemålspulje Min mor har allerede gang i den her: http://www.topping.dk/ hehe

Ej hvor sjovt at din mor har oprettet en pulje Glæder mig til at høre om der sker noget

Anmeld

22. september 2011

FruHolm <3

Frøken J. skriver:

Uha, spændende!! Men har lært ikke at forvente noget af min krop længere :/ Jeg havde regelmæssig veaktivitet, da jeg fik kørt strimmel i fredags, men det blev aldrig til mere. Og hun står heller ikke fast, så har lidt en fornemmelse af, at hun bliver derinde til igangsættelse, selvom min mor påstår jeg føder denne uge

uha så spændende, tror din mor har ret

det kan jo være hun pludselig står fast i løbet af natten

jeg var hvertfald ikk i tvivl om min søn stod fast selvmom han stod fast tidligt , sad om aftenen og så tv blev øm i lysken, hørte og mærkede et smeld , og vupti så var maven sunket hehe

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

MalleH skriver:

Ej hvor sjovt at din mor har oprettet en pulje Glæder mig til at høre om der sker noget

Ja, det er ret grineren! Synes nogen af budene er lige lovlig optimistiske, men nu må vi se Det første bud er jo i morgen! haha

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

MinBabyOscar <3 skriver:

uha så spændende, tror din mor har ret

det kan jo være hun pludselig står fast i løbet af natten

jeg var hvertfald ikk i tvivl om min søn stod fast selvmom han stod fast tidligt , sad om aftenen og så tv blev øm i lysken, hørte og mærkede et smeld , og vupti så var maven sunket hehe

Så! Ikke give mig falske håb! Haha! Lægen på svangreamb. sagde i dag der godt kunne gå noget tid når hun stadig ikke stod fast Har jævnt ondt i lysken i aften, men jeg er ret sikker på det kun er fordi jeg har gået lige lovlig meget i dag

Anmeld

22. september 2011

malliebooh

Frøken J. skriver:

Ja, det er ret grineren! Synes nogen af budene er lige lovlig optimistiske, men nu må vi se Det første bud er jo i morgen! haha

Du får da travlt så, haha

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

MalleH skriver:

Du får da travlt så, haha

JA, det må man sige

Anmeld

22. september 2011

FruHolm <3

Frøken J. skriver:

Så! Ikke give mig falske håb! Haha! Lægen på svangreamb. sagde i dag der godt kunne gå noget tid når hun stadig ikke stod fast Har jævnt ondt i lysken i aften, men jeg er ret sikker på det kun er fordi jeg har gået lige lovlig meget i dag

hehe  hvertfald finge for der snart sker noget

ja det kan godt være det er derfor, jeg synes bare at da jeg var gravid så hvergang læger og jdm siger, der går noget tid så skete det inden for et døgn, men når de så sagde det sker en af de næste dage så tog det langt tid hehe

Anmeld

22. september 2011

Isabella_mor

Frøken J. skriver:

Mine plukveer spænder virkelig meget i aften og er super ubehagelige. Må jeg godt ligge en varmepude på maven, eller bliver det for varmt på babyen? Nogen der ved noget om det? Evt. andre måder man kan lindre på? Det spænder bare som en gal, så jeg er nødt til at strække kroppen helt ud når de kommer

JA det må du gerne. det havde jeg konstant på fødegangen og det var bare SÅ dejligt... så du gir den bare gas med varmepuden

Anmeld

22. september 2011

malliebooh

Frøken J. skriver:

JA, det må man sige

Jeg må indrømme at jeg tjekker din blog jævnligt for at se om der er sket noget nyt. "nej øv"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.