p-pille stop, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2011

Frøken J.

Kath. skriver:

Ja det er jo lige det. Utrolig upraktisk. Det er bare det, at hvis jeg bliver gravid for tidligt, har jeg termin midt i bachelor. Det tror jeg der er lidt træls. Men altså går det sådan, må vi jo tage det med

Hehe ja, det er helt umuligt at planlægge! For vi troede fx også det snildt kunne tage et halvt år, så var da helt overrasket over at stå med 2 streger så hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Kath.

Frøken J. skriver:

Hehe ja, det er helt umuligt at planlægge! For vi troede fx også det snildt kunne tage et halvt år, så var da helt overrasket over at stå med 2 streger så hurtigt

Ja så blev tiden jo lige halveret Men jeg tror også at man skal passe lidt på med at planlægge for meget, for man ved jo aldrig hvordan det vil gå. Det er bare så svært at lade vær! Uhh ha. Håber det kommer til at gå lige efter mit hoved  Men du har da også snart termin. Hvor er det spændende 

Anmeld

21. september 2011

Frøken J.

Kath. skriver:

Ja så blev tiden jo lige halveret Men jeg tror også at man skal passe lidt på med at planlægge for meget, for man ved jo aldrig hvordan det vil gå. Det er bare så svært at lade vær! Uhh ha. Håber det kommer til at gå lige efter mit hoved  Men du har da også snart termin. Hvor er det spændende 

Jeg skal krydse fingre for, at det går som du håber! De små bæster har det jo med at følge deres egen kalender. Haha! Og ja, det er lige straks endelig!

Anmeld

21. september 2011

sofiell89

Kath. skriver:

Hold da op, så er du da blevet hurtigt gravid ift. hvad man høre om med PCO. Tillykke med det 

Ja det virker sådan.. Var til Gyn. for 2½ mdr siden, som sagde at alt så fint ud, og at hun ikke kunne se hvorfor jeg ikke blev gravid.. Men der skulle åbenbart bare en ferie til, før det skete Mange tak

Anmeld

21. september 2011

Kath.

Frøken J. skriver:

Jeg skal krydse fingre for, at det går som du håber! De små bæster har det jo med at følge deres egen kalender. Haha! Og ja, det er lige straks endelig!

Mange tak. Åh hvor er det bare dejligt for jer Held og lykke med det hele 

Anmeld

21. september 2011

Kath.

sofiell89 skriver:

Ja det virker sådan.. Var til Gyn. for 2½ mdr siden, som sagde at alt så fint ud, og at hun ikke kunne se hvorfor jeg ikke blev gravid.. Men der skulle åbenbart bare en ferie til, før det skete Mange tak

Hvor er det bare dejligt for jer Ja det er nok godt nok at komme på andre tanker  Held og lykke med det hele 

Anmeld

21. september 2011

sofiell89

Kath. skriver:

Hvor er det bare dejligt for jer Ja det er nok godt nok at komme på andre tanker  Held og lykke med det hele 

Mange tak

Anmeld

21. september 2011

Frøken J.

Kath. skriver:

Mange tak. Åh hvor er det bare dejligt for jer Held og lykke med det hele 

Tak skal du have! - Og held og lykke med projekt baby

Anmeld

21. september 2011

Kath.

Frøken J. skriver:

Tak skal du have! - Og held og lykke med projekt baby

Taark 

Anmeld

22. september 2011

lotte-pigen

Jeg stoppede med p-piller i Marts 2011, vi havde bestemt at vi først ville gå igang med PB til september. Så vi har brugt kondom indtil nu. Dette er den første md vi reelt prøver. Jeg har ikke haft 2 cykli der har været ens, så jeg er glad for at jeg er stoppet ½ år i forvejen. Jeg håber du kan finde en anden måde at bestytte dig på, nu når du ikke kan tåle kondom. Nu ved jeg ikke så meget om det, men hvad med en spiral?

Pøj pøj med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.