ok på den måde. Men jeg syntes det er fint nok man sender mad og div ting til person. Men ikke penge. Men det må folk jo selvom. Man hved jo ikke om pengen går til mad. Men du hved jo så også hvem hun er. Jeg må tilstå jeg syntes det hele lyder lidt underligt og det er ikke første gang læste jeg. Så pga gammel bolig osv så hved man jo også det koster af flytte. Og hvis ens egen familie ikke ville hjælp som jeg ikke kan forstå men læse mig til så har de selv problemer med af få det til af hænge sammen. Jeg tro så også vi alle har prøve af være på røven. Men man vokser skam også med opgaven. Udover det så ville jeg ikke skrive sådan et indlæg på en baby side. Ja også må jeg sig det er da godt de kun er de to og ikke har et barn af forsøge over også. Jeg ville gerne hjælp med mad og ligne. Men penge nej. Bare min meningen. Henriette.

Jeg har lige siddet og tænkt lidt over hvordan det her må virke på folk.... Jeg kunne jo sådan set selv have oprettet den anonyme tråd og bare sidde herhjemme og vente på at folk overfører til mig.... Det er IKKE sådan det hænger sammen, det må i sgu ikke tro om mig.... Jeg kan godt forstå at nogle tænker sådan, men det er ikke sådan det er... Den her pige er meget yngre end mig, hendes kæreste er godt nok på samme alder som min, men hun bor i Næstved og jeg i midtvest jylland....
Kom lige i tanke om at jeg jo ikke ville kune svare i en tråd som ikke-anonym hvis jeg selv havde oprettet den 
https://www.baby.dk/debat/135277pi6/ordet-er-frit/naar-kontoen-er-i-lig-0-.aspx#GoToMessage
Anmeld