Indsamling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
21. september 2011

mulle7430

Muhmi skriver:

Helt i orden søde!  Tror også at vi er opppe på ca. 200,- efterhånden og bare det at man har LIDT på lommen gør en stor forskel

det gør det ihvertfalde det kan jeg tale med om smiler og de er jo kun 2 voksen ..vi er lige pt 9 personer men det ved du jo selv hvorfor  så skal de husk og gå i netto der kan man få meget for godt 200 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2011

Muhmi

Carina:-) skriver:

Men der er desværre folk der snyder-Prøv at se på Amino.Der har lige kørt en sag med en der skrev noget lign. for at folk skulle sende penge.

Men så var der en der afslørede at hendes billede på profilen ikke var hendes eget men taget fra nettet.

30 kr er ikke meget,men er der f.eks 100 eller 500 der overfører så kan det blive en pæn slat

Det kunne jo ligeså vel være mig der prøvede at snyde penge ud af folk fordi jeg så en chance fordi hun er anonym og ikke har tænkt sig at skrive tak til nogle medmindre hun selv opretter en debat mere som anonym...

MEN det er ikke sådan det hænger sammen Jeg kan godt se at mange bække små gør store floder, men vi snakker om at der er indsamlet ca. 200,- som kommer ind på min konto i morgen og som jeg så overfører til hende og hendes kæreste... Jeg håber da at de får gavn af dem og at de er glade for vores hjælp, men at det samtidig lærer dem at sådan en situation vil de ikke stå i igen... Hun er meget flov over at der er gået så meget ged i den, men hun bad ikke om den her indsamling... Det gjorde jeg, fordi jeg gerne vil hjælpe hende

Anmeld

21. september 2011

Ploffer

Muhmi skriver:

Det kunne jo ligeså vel være mig der prøvede at snyde penge ud af folk fordi jeg så en chance fordi hun er anonym og ikke har tænkt sig at skrive tak til nogle medmindre hun selv opretter en debat mere som anonym...

MEN det er ikke sådan det hænger sammen Jeg kan godt se at mange bække små gør store floder, men vi snakker om at der er indsamlet ca. 200,- som kommer ind på min konto i morgen og som jeg så overfører til hende og hendes kæreste... Jeg håber da at de får gavn af dem og at de er glade for vores hjælp, men at det samtidig lærer dem at sådan en situation vil de ikke stå i igen... Hun er meget flov over at der er gået så meget ged i den, men hun bad ikke om den her indsamling... Det gjorde jeg, fordi jeg gerne vil hjælpe hende

Helt enig....

Hun har på intet tidspunkt bedt om andet end gode råd....

Jeg har overført 25 kr af egen fri vilje, og hun havde det meget dårligt over at tage imod pengene, men jeg insisterede 

Det er ikke mange penge de får ud af det, men nok til at købe nogle af de mest basale ting til at klare sig de næste 10 dage 

Anmeld

21. september 2011

Muhmi

mulle7430 skriver:

det gør det ihvertfalde det kan jeg tale med om smiler og de er jo kun 2 voksen ..vi er lige pt 9 personer men det ved du jo selv hvorfor  så skal de husk og gå i netto der kan man få meget for godt 200 kr

JA netto eller Lidl, så er man godt dækket ind

Anmeld

21. september 2011

Carina:-)

Muhmi skriver:

ja...Men sådan en person tror jeg nu ikke du er

Og synes self. det er rigtigt pænt af dig at hjælpe-Har bare set for meget i diverse forums om kvinder (ja og mænd,men der er mest kvinder der hvor jeg husere)

Der snyder,lyver og bedrager-Så er nok bare lidt skeptisk

Anmeld

21. september 2011

mulle7430

Muhmi skriver:

JA netto eller Lidl, så er man godt dækket ind

nemlig

Anmeld

21. september 2011

Muhmi

Helt enig....

Hun har på intet tidspunkt bedt om andet end gode råd....

Jeg har overført 25 kr af egen fri vilje, og hun havde det meget dårligt over at tage imod pengene, men jeg insisterede 

Det er ikke mange penge de får ud af det, men nok til at købe nogle af de mest basale ting til at klare sig de næste 10 dage 

Præcis!

Hun er nemlig overhovedet ikke ude på at få noget, men hun er SÅ glad for at der nogle der vil hjælpe hende...

Seriøst, bare det at man kan købe gær, mælk og brød det gør dælme meget.. Jeg har også sendt lidt godter til dem, ikke meget, men en chokoladekiks eller to til en god film gør altså at en hyggeaften bliver LIDT mere hyggelig

Anmeld

21. september 2011

Muhmi

Carina:-) skriver:

ja...Men sådan en person tror jeg nu ikke du er

Og synes self. det er rigtigt pænt af dig at hjælpe-Har bare set for meget i diverse forums om kvinder (ja og mænd,men der er mest kvinder der hvor jeg husere)

Der snyder,lyver og bedrager-Så er nok bare lidt skeptisk

Jeg ville nok selv være lidt skeptisk, fordi hun netop er anonym... Men i og med at hun har været villig til at røbe sin identitet overfor mig og at hun faktisk ikke bad om noget, gør at så vil jeg gerne stole på hende... Og altså, jeg stoler på folk indtil det modsatte er bevist... Jeg er naiv, men jeg kan også godt se et snydenummer når det bider mig i rumpen, skulle jeg mene

Anmeld

21. september 2011

Muhmi

Nogle flere der vil være med? Ellers så stopper indsamlingen klokken 18.00 i dag

Anmeld

21. september 2011

Muhmi

Låst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.