Carina:-) skriver:
Men der er desværre folk der snyder-Prøv at se på Amino.Der har lige kørt en sag med en der skrev noget lign. for at folk skulle sende penge.
Men så var der en der afslørede at hendes billede på profilen ikke var hendes eget men taget fra nettet.
30 kr er ikke meget,men er der f.eks 100 eller 500 der overfører så kan det blive en pæn slat 

Det kunne jo ligeså vel være mig der prøvede at snyde penge ud af folk fordi jeg så en chance fordi hun er anonym og ikke har tænkt sig at skrive tak til nogle medmindre hun selv opretter en debat mere som anonym... 
MEN det er ikke sådan det hænger sammen
Jeg kan godt se at mange bække små gør store floder, men vi snakker om at der er indsamlet ca. 200,- som kommer ind på min konto i morgen og som jeg så overfører til hende og hendes kæreste... Jeg håber da at de får gavn af dem og at de er glade for vores hjælp, men at det samtidig lærer dem at sådan en situation vil de ikke stå i igen... Hun er meget flov over at der er gået så meget ged i den, men hun bad ikke om den her indsamling... Det gjorde jeg, fordi jeg gerne vil hjælpe hende 
Anmeld