Indsamling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. september 2011

Muhmi

DortheSimonsen skriver:

Jeg synes det er en rigtig fin ting at gøre - og highfive for dem der bidrager lidt. 
Jeg tænker blot; Er det ikke rimelig nemt at starte en tråd her inde, og sige at man er pænt meget på røven, fordi der lige kom nogle uforudsete regninger?

Hvis det var så nemt, så kunne jeg da være millionær i dag

Men rigtig flot af jer andre! 

Jo, men det er jo noget man må gøre op med sig selv om man vil støtte... Det er godt der er nogle der ikke er naive... Men jeg tror ærlig talt ikke hun lyver og hvis hun gør... Så finder vi ikke ud af det og tjaa, så er vi jo i den tanke om at vi har hjulpet en person i nød Tror bestemt ikke hun ville sige ja til den omgang mad jeg lige har sendt til hende, hvis det var fordi hun ville røve vores penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Benjamins'mor

DortheSimonsen skriver:

Jeg synes det er en rigtig fin ting at gøre - og highfive for dem der bidrager lidt. 
Jeg tænker blot; Er det ikke rimelig nemt at starte en tråd her inde, og sige at man er pænt meget på røven, fordi der lige kom nogle uforudsete regninger?

Hvis det var så nemt, så kunne jeg da være millionær i dag

Men rigtig flot af jer andre! 

Præcis, rigtigt flot af dem der gør det! 

Men jeg ville af samme grund som Henriette ikke gøre det, når jeg ikke aner hvem personen er.

Anmeld

20. september 2011

L.J.L

Muhmi skriver:

Jo, men det er jo noget man må gøre op med sig selv om man vil støtte... Det er godt der er nogle der ikke er naive... Men jeg tror ærlig talt ikke hun lyver og hvis hun gør... Så finder vi ikke ud af det og tjaa, så er vi jo i den tanke om at vi har hjulpet en person i nød Tror bestemt ikke hun ville sige ja til den omgang mad jeg lige har sendt til hende, hvis det var fordi hun ville røve vores penge

Stort af dig! Er sikker på at den anonyme sætter stor pris på hjælpen

Anmeld

20. september 2011

Muhmi

L.J.L skriver:

Stort af dig! Er sikker på at den anonyme sætter stor pris på hjælpen

Hun virker til at være rigtig glad for vores hjælp.... Og det tror jeg også hun er

Anmeld

20. september 2011

Muhmi

Henriettemortil4 skriver:

Ok hvis det er den tråd der er på ord er frit og alle de indlæg om hende fra næstved. Ja og man ikke nået navn kan få på person ville jeg ikke overfør nogle penge.Jeg ville gerne vide hvem jeg overfør til.For det er sket før for nogle på netnany af ens konto var tom man skal passe meget på af overfør og give sit konto nummer ud.Det samme med scanningensbillede pas på jeres cpr nummer ikke stå på billede og hvis man sætter en bil til salg slet regsnummer.

Jeg syntes det er fint hvis man sender nået til hende og kæresten af mad eller ligne.

Henriette

Jamen det er skam sikkert nok... Hvis der er nogles konto der bliver rippet er det min... Du skulle overføre pengene til mig og så overfører jeg videre til hende og MIN konto er ikke sådan en hackerkonto som du snakker om

Anmeld

20. september 2011

Laulund87

Det er sødt af jer Håber da det giver lidt luft..

Anmeld

20. september 2011

Muhmi

Laulund87 skriver:

Det er sødt af jer Håber da det giver lidt luft..

DET håber jeg også...

Anmeld

20. september 2011

H+S Skjolgborg.

ok på den måde. Men jeg syntes det er fint nok man sender mad og div ting til person. Men ikke penge. Men det må folk jo selvom. Man hved jo ikke om pengen går til mad. Men du hved jo så også hvem hun er. Jeg må tilstå jeg syntes det hele lyder lidt underligt og det er ikke første gang læste jeg. Så pga gammel bolig osv så hved man jo også det koster af flytte. Og hvis ens egen familie ikke ville hjælp som jeg ikke kan forstå men læse mig til så har de selv problemer med af få det til af hænge sammen. Jeg tro så også vi alle har prøve af være på røven. Men man vokser skam også med opgaven. Udover det så ville jeg ikke skrive sådan et indlæg på en baby side. Ja også må jeg sig det er da godt de kun er de to og ikke har et barn af forsøge over også. Jeg ville gerne hjælp med mad og ligne. Men penge nej. Bare min meningen. Henriette.

Anmeld

20. september 2011

H+S Skjolgborg.

Stjernestoev skriver:

Ikke misforstå mig.. Jeg synes det er vildt sødt gjort!
Men hvor går grænsen skal vi nu til at lave indsamlinger til alle på baby.dk der står i pengenød?

samme tanke her.

Anmeld

20. september 2011

H+S Skjolgborg.

nu skal der ses lukusfælden de nye afsnit smiler. Altid godt af se og lære mere kan man nok altid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.