Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Tænkte det nok... Hehe... ØV altså... kan du nu se at blive rask...
Tænkte det nok... Hehe... ØV altså... kan du nu se at blive rask...
Jeg forsøger skam, men nu synes jeg altså du skulle få sat gang i de veer
en ordentlig spandfuld velfungerende veer afsted til dig unge dame, og når jeg står op imorgen så forventer jeg at du har født, og (forhåbentlig) er der en lille update her på baby, ellers kigger jeg langt efter dig på fb
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gaia skriver: Hej håber der er gang i veerne det er godt nok spændende om du skal " besøg" fødegangen i nat er da helt misundelig glæder mig sådan til jeg igen skal føde og viborg er jo bestemt en god fg . Håber du får en bedre fødsel end sidst, kunne forstå på dig at den ikke lige var så fed at komme igennem. Man siger jo at hver fødsel er forskellig så mon ik den bliver bedre? du skal ihver fald lige have et held og lykke med på vejen Kram
Hej håber der er gang i veerne det er godt nok spændende om du skal " besøg" fødegangen i nat er da helt misundelig glæder mig sådan til jeg igen skal føde og viborg er jo bestemt en god fg . Håber du får en bedre fødsel end sidst, kunne forstå på dig at den ikke lige var så fed at komme igennem. Man siger jo at hver fødsel er forskellig så mon ik den bliver bedre? du skal ihver fald lige have et held og lykke med på vejen Kram
Det er dog stadig det samme som i middags/eftermiddags... Har dog veer, som der slet ikke er rytme i overhovedet...
Jeg synes også rigtig godt om Viborg... Jeg blev indlagt der, den første uge af Julie's liv på Neo... De mente i Silkeborg at hun havde fået en mave infektion, hvilket hun ikke havde, det konstaterede de i Viborg, for at være på den sikre side, gav de hende en behandling...
Håber det tager til for alvor i nattens løb..
Janni. skriver: Jeg forsøger skam, men nu synes jeg altså du skulle få sat gang i de veer en ordentlig spandfuld velfungerende veer afsted til dig unge dame, og når jeg står op imorgen så forventer jeg at du har født, og (forhåbentlig) er der en lille update her på baby, ellers kigger jeg langt efter dig på fb
Jeg prøver og prøver... Hehe kig du bare efter mig på fb... Jeg fortæller intet derinde om hvordan det går, hvert fald ikke på væggen eller i statusser...
Jeg håber skam der kommer lidt mere fut i det i nat...
TUSIND TAK håber støvet hjælper...
Giraffen skriver: Jeg sender lige masser af ve-tanker til dig du skal nok føde lige pludselig jeg vil gå i seng og spændt tjekke baby.dk imorgen tidlig
Jeg sender lige masser af ve-tanker til dig du skal nok føde lige pludselig jeg vil gå i seng og spændt tjekke baby.dk imorgen tidlig
Tusind tak skal du have.... Håber virkelig også der kommer gang i det i nat...
Sov godt...
Mira0911 skriver: Jeg prøver og prøver... Hehe kig du bare efter mig på fb... Jeg fortæller intet derinde om hvordan det går, hvert fald ikke på væggen eller i statusser... Jeg håber skam der kommer lidt mere fut i det i nat... TUSIND TAK håber støvet hjælper...
Det ved jeg min ven.. derfor skrev jeg netop: jeg kigger langt... hi hi..
Og ellers så væbner jeg mig med tålmodighed til jeg finder dig online igen
Men håber natten byder på en smule søvn så du får fornyet styrke, og ellers en god omgang veer der sender prinsessen ud i det fri Nu vil jeg putte mig under dynen efter en lang dag hjemmefra.
for en dejlig fødsel, glæder mig til at høre om der er sket mere i nattens løb
Janni. skriver: Det ved jeg min ven.. derfor skrev jeg netop: jeg kigger langt... hi hi.. Og ellers så væbner jeg mig med tålmodighed til jeg finder dig online igen Men håber natten byder på en smule søvn så du får fornyet styrke, og ellers en god omgang veer der sender prinsessen ud i det fri Nu vil jeg putte mig under dynen efter en lang dag hjemmefra. for en dejlig fødsel, glæder mig til at høre om der er sket mere i nattens løb
Håber håber håber virkelig...
Kan du nu sove rigtig godt...
Held og lykke med den forstående fødsel
husk at få slappet godt af mellem veerne så længe de ikke er helt slemme
hyskystar skriver: Held og lykke med den forstående fødsel husk at få slappet godt af mellem veerne så længe de ikke er helt slemme
Du kan tro jeg virkelig får slappet af i pauserne... Tusind tak skal du have...
Har lige været på toilet... da jeg var færdig og gik i køkkenet, kunne jeg mærke noget som "rendte" ud af mig... Holder lige øje med det inden jeg går i seng... Kan ikke lige vurdere om det er det ene eller andet...
Synes tøsen er ret så aktiv, hun sparker/mosler meget lige nu...
Puuuuuuuuuuuuuuuuuster vestøv (puste smiley ligenu)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128