Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Ja tak meget gerne...
Ja tak meget gerne...
Du får lige en hel skovlfuld
Jeg har jo alligevel måtte rende ned i kælderen hvor jeg har et helt lager flere gange i dag, så jeg tager da lige en tur til
Pøj pøj med det søde ven.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Ihh altså, gad vide om jeg nu kan sove i nat Håber virkelig de veer snart tager til i styrke, så hun smutter ud til jer
Ihh altså, gad vide om jeg nu kan sove i nat
Håber virkelig de veer snart tager til i styrke, så hun smutter ud til jer
Mon ikke du får lidt søvn? Eller skal du sidde her på baby.dk og holde øje med mig? Fnis.-.
SussieThyssen skriver: Du får lige en hel skovlfuld Jeg har jo alligevel måtte rende ned i kælderen hvor jeg har et helt lager flere gange i dag, så jeg tager da lige en tur til Pøj pøj med det søde ven.
wow ligefrem et lager...
Zeus skriver: Gad vide hvem det er, der har sendt den orkan af ve-støv, ind over baby.dk idag?? Der sker da ting og sager :-D
Gad vide hvem det er, der har sendt den orkan af ve-støv, ind over baby.dk idag?? Der sker da ting og sager :-D
ja det er lidt pudsigt med alt det der igang idag her på baby.. har jeg dog ikke oplevet før..
tasha33 skriver: Held og lykke med fødselerne til jer begge, håber at i får en dejlig og god fødsel og at i snart har jeres prinsesser hos jer...
Held og lykke med fødselerne til jer begge, håber at i får en dejlig og god fødsel og at i snart har jeres prinsesser hos jer...
Tusind tak skal du have...
Mira0911 skriver: wow ligefrem et lager...
Jada..bliver man ikke nødt til det, når man er mod på en baby side??
Mette&Alexander skriver: Held og lykke med det hele når det for alvor sætter i gang og inden længe har du din lile pige....
Held og lykke med det hele når det for alvor sætter i gang og inden længe har du din lile pige....
Tak skal du have... Håber sådan virkelig at det tager til i løbet af natten...
Lilje82 skriver: Iiih held og lykke med - Håber de snart tager til i styrke.
Iiih held og lykke med - Håber de snart tager til i styrke.
Tak skal du have... Og det håber jeg virkelig også...
Laulund87 skriver: Også sms til mig søde! Selvfølgelig kun hvis du får tid og har overskud Held og lykke smukke!
Også sms til mig søde! Selvfølgelig kun hvis du får tid og har overskud
Held og lykke smukke!
Selvfølgelig også til dig søde... Ja som du siger, hvis der tid og overskud...
Mi skriver: Spændende Held og lykke i nat
Spændende
Held og lykke i nat
Tusind tak...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128