Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Iih hvor er det altså spænende , nu må det altså snart være tid VE STØØØØV
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nå nu går jeg i seng..
Forventer altså at der er en lille fin prinsesse i dine arme/ på din mave, imorgen kl. 08.57
Tihi....
Sov godt!
...*puster en MASSE Ve-støv din vej..* - (men beholder en lille håndfuld selv) Nu må der godt snart ske noget mere..
Spænden puster en masse vestøv til jer alle der oppe over nu .
Glæder mig til af se de små babyer og høre om hvordan det gik/fødsels forløbe.
Henriette
SussieThyssen skriver: Uhh hvor er det altså spændende.Skal jeg puste vestøv i din retning??? Jeg sidder her og hopper Kærligst og forsigtigt kramSussie
Uhh hvor er det altså spændende.Skal jeg puste vestøv i din retning??? Jeg sidder her og hopper
Kærligst og forsigtigt kramSussie
Ja tak meget gerne...
Henriettemortil4 skriver: Spænden puster en masse vestøv til jer alle der oppe over nu . Glæder mig til af se de små babyer og høre om hvordan det gik/fødsels forløbe. Henriette
Tusind tak skal du have...
Bshizzle skriver: ...*puster en MASSE Ve-støv din vej..* - (men beholder en lille håndfuld selv) Nu må der godt snart ske noget mere..
Ja det vil dælme være rart hvis der sker noget snart...
IsabellaCiinea skriver: Nå nu går jeg i seng.. Forventer altså at der er en lille fin prinsesse i dine arme/ på din mave, imorgen kl. 08.57 Tihi.... Sov godt!
Kan du sove godt...
Det bliver spændende... Håber virkelig hun er ude snart...
Strawberry skriver: Iih hvor er det altså spænende , nu må det altså snart være tid VE STØØØØV
Rigtig spændende... Ih tak...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128