Update: jeg har veer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.638 visninger
76 svar
0 synes godt om
19. september 2011

Mira0911

Laver en ny update's tråd, den anden er ved at være uoverskuelig at komme igennem... 

Som sagt startede det mellem 12.00 og 13.00 med mens smerter i lændet, hvor der dertil var pauser og imellem... jeg var lidt i tvivl om det også var veer, som det så viste sig at være, da maven/livmoderen bliver hård hver gang smerterne kom... 

De har på intet tidspunkt været regelmæssigt endnu... Og slet ikke kræftige nok endnu heller... I eftermiddags har der ikke været det vilde, end at der har været laaaaange pauser imellem veerne... 

Var aktiv efter aftensmaden - Og det har da hjulpet lidt... Sidder lige nu i sofaen og glor lidt tv, og der kommer veerne både for og bagtil, samtidig med at hun presser godt på dernede... Ja så er det også begyndt at lidt op i ryggen også... 

Slet ikke noget rytme i det overhovedet, og heller ikke kræftige... De er til at holde ud... 

Lige igen... IKKE et ord på face til dem jeg er venner med.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

twinny

for der snart sker noget...

Anmeld

19. september 2011

Hansen97

Det er da spændende.. men håber da for dig at det begynder at blive mere regelmæssigt.. skal du koncentrere dig når de kommer eller??

Anmeld

19. september 2011

FrkT

Hep hep hep lille .... Mira  Opdater lige over mobilen, hvis der sker noget rigtig spændende, søde!

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

Hansen97 skriver:

Det er da spændende.. men håber da for dig at det begynder at blive mere regelmæssigt.. skal du koncentrere dig når de kommer eller??

Nej det skal jeg ikke.. Kan sagtens lave noget samtidig med... 

Anmeld

19. september 2011

Maalene

SPÆNDENDE

Håber de tager til, så du kan få lillepigen ud

Her kommer de med 4 min. imellem og gør ret naller, så måske der er noget i gære her

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

for der snart sker noget...

Jaaaaa det vil dælme være så dejligt.. 

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

FrkT skriver:

Hep hep hep lille .... Mira  Opdater lige over mobilen, hvis der sker noget rigtig spændende, søde!

Tak... skal jeg nok... 

Anmeld

19. september 2011

Hansen97

Mira0911 skriver:

Nej det skal jeg ikke.. Kan sagtens lave noget samtidig med... 

Håber da det snart giver noget.. dog mener det lidt om de veer jeg havde på terminsdagen... havde det fra midt eftermiddag til næste morgen.. uden nogen regelmæssighed overhovedet...

Men de gik i sig selv og så gik vandet jo 2 dage efter uden nogen forvarsel...

Anmeld

19. september 2011

Mira0911

Maalene skriver:

SPÆNDENDE

Håber de tager til, så du kan få lillepigen ud

Her kommer de med 4 min. imellem og gør ret naller, så måske der er noget i gære her

Rigtig spændende er det... Også med dig da...  Her kan jeg slet ikke tage tid på dem, da pauserne kan være fra en ½ time til mere... og lige nu er pauserne korte... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.