på forhånd undskyld hvis nogle tænker at det er for langt ude og kan selvfølgelig ikke sætte mig ind i denne svære situation, men mig og kæresten har aftalt at hvis vi går fra hinanden (7-9-13) så skulle vi så vidt muligt holde jul samlet som den familie vi nu en gang er også for barnet/børnenes skyld..
Sådan var det også med min stor søns far vi aftalte det også efter vi stille og rolig gik fra hinanden(meste mig fra ham) og den gik også i 2004-2005-2006 men så fik han kæreste på i marts 2007 og jeg i juli 2007 og de var ikke med på iden om julen sådan.Og hvis ens kæreste ikke vil det og ens eks,s kæreste,s kæreste ikke vil det så blever man jo nødtil af finde en løsningen alle kan leve med.
Hvem siger din nye kæreste gider se på din eks en juleaften eller din eks,s kæreste nye kæreste vil det..
Man gå jo fra hianden af mere ind en grund ville jeg mene og skal jo vider i live også.
Ikke alle vil være med på den i det langeløb.
Så her holde vi jul med børne juleaften det år de er her også har vi sidste år lave det om til ikke af holde jul der den 23 dec men lave det om til de får nytårsgave det år de holder nytår her(jul gos deres far)(min bonus søn hos sin mor).
Jeg er så bare mega glad for af juleaften har vi alle 4 unger og nytår har vi så kun tobias og modsat år omvendt. Kunne ligeså vel være vi ikke have steens søn samme år som mine to børn.Men dejlig vi har dem samme år hver gang.
Henriette
Anmeld