Julen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.681 visninger
31 svar
0 synes godt om
18. september 2011

LauraLW

Jeg fik æren af at belutte hvor Vilma skal holde jul i år... det er første jul efter bruddet, og jeg synes det er drønhårdt!

Julen har altid betydet meget for mig, og jeg har altid forbundet den med varme, glæde og kærlighed... men nu tænker jeg tristhed og savn, for jeg har sagt til Thomas at han gerne må "få" denne jul. Det gør ondt! Men omvendt så skal jeg jo undvære hende på et eller andet tidspunkt, og jeg prøver at vise mig fra mit mest rummelige og gavmilde hjørne... men det gør stadig ondt!

Oveni melder der sig savnet af den der familie vi var sidste jul... og det gør også ondt...

Damn altså.

Hvordan gør I det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Carl-Emil's mor

LauraLW skriver:

Jeg fik æren af at belutte hvor Vilma skal holde jul i år... det er første jul efter bruddet, og jeg synes det er drønhårdt!

Julen har altid betydet meget for mig, og jeg har altid forbundet den med varme, glæde og kærlighed... men nu tænker jeg tristhed og savn, for jeg har sagt til Thomas at han gerne må "få" denne jul. Det gør ondt! Men omvendt så skal jeg jo undvære hende på et eller andet tidspunkt, og jeg prøver at vise mig fra mit mest rummelige og gavmilde hjørne... men det gør stadig ondt!

Oveni melder der sig savnet af den der familie vi var sidste jul... og det gør også ondt...

Damn altså.

Hvordan gør I det?

Vil bare lige sende dig et kæmpe kram og masser af tanker herfra 

Det er aldrig sjovt at skulle lave aftalerne om hvem har barnet hvornår... 

Anmeld

18. september 2011

Toshiba

LauraLW skriver:

Damn altså.

Hvordan gør I det?

det ER hårdt og det bliver det ved med - min dreng er 12 år og han er delebarn - og saaaavnerham sindsygt de år jeg ikk har ham... vi laver dog "lille-jul" her - de år han er afsted.. Det gørvi den 23. december med familie - flæskesteg og det hele....

Min datter skal jeg heldigvis ikk dele

Anmeld

18. september 2011

2721

Har ikke nogen erfaring omkring dele børn men ville blot sende et og sige at jeg syntes det er stort af dig at være så uselvisk og Nej, hvor må det være hårdt

Anmeld

18. september 2011

LauraLW

Höör skriver:

Vil bare lige sende dig et kæmpe kram og masser af tanker herfra 

Det er aldrig sjovt at skulle lave aftalerne om hvem har barnet hvornår... 

Nej det er sandelig ikke sjovt, så et kram er altid godt :-)

Anmeld

18. september 2011

LauraLW

Toshiba skriver:

det ER hårdt og det bliver det ved med - min dreng er 12 år og han er delebarn - og saaaavnerham sindsygt de år jeg ikk har ham... vi laver dog "lille-jul" her - de år han er afsted.. Det gørvi den 23. december med familie - flæskesteg og det hele....

Min datter skal jeg heldigvis ikk dele

Rigtig god ide at lave en lille-jul de år man ikke har hende... men lige nu tænker jeg kun på at juleaften bliver et helvede... men må prøve og vende det til noget positivt, for det er GODT at hun er hos far som OGSÅ elsker hende.

Anmeld

18. september 2011

LauraLW

Puslingen skriver:

Har ikke nogen erfaring omkring dele børn men ville blot sende et og sige at jeg syntes det er stort af dig at være så uselvisk og Nej, hvor må det være hårdt

1000 tak! Jeg prøver virkelig også at gøre det så godt jeg kan...

Anmeld

18. september 2011

Toshiba

LauraLW skriver:

Rigtig god ide at lave en lille-jul de år man ikke har hende... men lige nu tænker jeg kun på at juleaften bliver et helvede... men må prøve og vende det til noget positivt, for det er GODT at hun er hos far som OGSÅ elsker hende.

det år vi holder lille-jul er den "rigtige jul" for os jo - men jo man savner dem - men dejligt man selv kan holde lidt også

Anmeld

18. september 2011

LauraLW

Toshiba skriver:

det år vi holder lille-jul er den "rigtige jul" for os jo - men jo man savner dem - men dejligt man selv kan holde lidt også

Ja du har ret... det er om at skabe nogle gode traditioner her fra starten så julen bliver hyggelig og rar for alle.

Tak for dine råd og input.

Anmeld

18. september 2011

Toshiba

LauraLW skriver:

Ja du har ret... det er om at skabe nogle gode traditioner her fra starten så julen bliver hyggelig og rar for alle.

Tak for dine råd og input.

det var så lidt - ved ikk om det er løsningen for dig - men det er for mig vigtigt vi holder jul med familie - gaver - julemad osv - så er datoen jo egentlig lige gyldig.. så her har vi altid gjort sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.