Prinsessens balsal 38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

lycly

Frøken J. skriver:

Ja, det er også det jeg trøster mig med! At det er ret sjældent det sker. Og prøver ta tænke på, at det da alligevel ville være uheldigt det skete ude, når jeg egentlig er hjemme det meste af tiden. Hehe!

Haha ja det ku LIGE passe at hvis du endelig vover dig ud i bare TI MINUTTER, så sker det Men chancen er sgu nok minimal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Nessie

Det er en fin mave, også med strækmærker

Håber dit humør er blevet lidt bedre i løbet af dagen

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Godt være du gerne vil have hende ud nu, men det ser altså godt ud, dig med mave

Anmeld

18. september 2011

Mira0911

Super flot mave...  Snart kan du nyde hende uden at være besværet af diverse tjek osv... 

Anmeld

18. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Frøken J. skriver:

Så gik endnu en uge! Er kronisk sulten, det er HELT vildt! Spiser uafbrudt, og synes det er helt skræmmende. Og så har jeg fået flere strækmærker. Pisse træls..

Er blevet sendt til lægen den kommende uge af svangreambulatoriet. Kan ikke forstå hvorfor! Det er bare for at få checket urin og blodtryk. Jeg har LIGE været til check på svangre fredag, hvor der ikke var noget i hverken urin eller blodprøver, og det har der heller ikke været de andre tusinde gange de har checket mig. Og jeg skal til check igen på svangre torsdag.. Så hvad det skal gøre godt for, at jeg skal tage ind til lægen, det forstår jeg ikke. Og jeg er ikke glad for dte, fordi jeg er bange for at tage hjemmefra alene, hvis vandet går og jeg skal ligge mig..

Nå, anyway. Baby er SYGT aktivt as usual, så intet nyt under solen

Hvor er du smuk. Dejlig strutmave 

Anmeld

20. september 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Så gik endnu en uge! Er kronisk sulten, det er HELT vildt! Spiser uafbrudt, og synes det er helt skræmmende. Og så har jeg fået flere strækmærker. Pisse træls..

Er blevet sendt til lægen den kommende uge af svangreambulatoriet. Kan ikke forstå hvorfor! Det er bare for at få checket urin og blodtryk. Jeg har LIGE været til check på svangre fredag, hvor der ikke var noget i hverken urin eller blodprøver, og det har der heller ikke været de andre tusinde gange de har checket mig. Og jeg skal til check igen på svangre torsdag.. Så hvad det skal gøre godt for, at jeg skal tage ind til lægen, det forstår jeg ikke. Og jeg er ikke glad for dte, fordi jeg er bange for at tage hjemmefra alene, hvis vandet går og jeg skal ligge mig..

Nå, anyway. Baby er SYGT aktivt as usual, så intet nyt under solen

piiiift  lækker lækker mave, meget smuk, med eller uden strækmærker(der kommer heldigvis noget fantastisk ud af det )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.