Prinsessens balsal 38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.989 visninger
35 svar
0 synes godt om
18. september 2011

Frøken J.

Så gik endnu en uge! Er kronisk sulten, det er HELT vildt! Spiser uafbrudt, og synes det er helt skræmmende. Og så har jeg fået flere strækmærker. Pisse træls..

Er blevet sendt til lægen den kommende uge af svangreambulatoriet. Kan ikke forstå hvorfor! Det er bare for at få checket urin og blodtryk. Jeg har LIGE været til check på svangre fredag, hvor der ikke var noget i hverken urin eller blodprøver, og det har der heller ikke været de andre tusinde gange de har checket mig. Og jeg skal til check igen på svangre torsdag.. Så hvad det skal gøre godt for, at jeg skal tage ind til lægen, det forstår jeg ikke. Og jeg er ikke glad for dte, fordi jeg er bange for at tage hjemmefra alene, hvis vandet går og jeg skal ligge mig..

Nå, anyway. Baby er SYGT aktivt as usual, så intet nyt under solen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Lækker mave!  Den bærer du flot synes jeg

Anmeld

18. september 2011

lycly

Du er altså bare SUPER smuk gravid !  

Tænkte på, når nu de absolut vil smide dig rundt til læger og alt det der, kan du så ikke tage en veninde med eller sådan? Bare så der er en lige til at holde hovedet koldt hvis nu vandet skulle gå ?

Anmeld

18. september 2011

Miia90

Du er bare så Flooot 

Glæder mig til at se indholder SNART

Anmeld

18. september 2011

lycly

Miia90 skriver:

Du er bare så Flooot 

Også mig  

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

rikkeregnbue skriver:

Lækker mave!  Den bærer du flot synes jeg

Tusind tak <3

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

LunaLykke skriver:

Du er altså bare SUPER smuk gravid !  

Tænkte på, når nu de absolut vil smide dig rundt til læger og alt det der, kan du så ikke tage en veninde med eller sådan? Bare så der er en lige til at holde hovedet koldt hvis nu vandet skulle gå ?

Tusind tak! :-) jeg har desværre ikke den store omgangskreds.. Har søde laulund87, men det er en lidt lang tur bare for jeg skal tisse i en kop. Hehe :-D

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

Miia90 skriver:

Du er bare så Flooot 

Tusind tak <3 glæder mig også :-D

Anmeld

18. september 2011

Emily2012<3

Frøken J. skriver:

Så gik endnu en uge! Er kronisk sulten, det er HELT vildt! Spiser uafbrudt, og synes det er helt skræmmende. Og så har jeg fået flere strækmærker. Pisse træls..

Er blevet sendt til lægen den kommende uge af svangreambulatoriet. Kan ikke forstå hvorfor! Det er bare for at få checket urin og blodtryk. Jeg har LIGE været til check på svangre fredag, hvor der ikke var noget i hverken urin eller blodprøver, og det har der heller ikke været de andre tusinde gange de har checket mig. Og jeg skal til check igen på svangre torsdag.. Så hvad det skal gøre godt for, at jeg skal tage ind til lægen, det forstår jeg ikke. Og jeg er ikke glad for dte, fordi jeg er bange for at tage hjemmefra alene, hvis vandet går og jeg skal ligge mig..

Nå, anyway. Baby er SYGT aktivt as usual, så intet nyt under solen

Orv jeg glæder mig til at min mave bliver så fin..

Anmeld

18. september 2011

lycly

Frøken J. skriver:

Tusind tak! :-) jeg har desværre ikke den store omgangskreds.. Har søde laulund87, men det er en lidt lang tur bare for jeg skal tisse i en kop. Hehe :-D

Hehe ja okay, point taken

Men heldigvis er det vist kun 5-8% af alle fødsler der starter med at vandet går (det kan du self ikke bruge til en skid hvis du nu er en af de 5-8% i know)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.