Prinsessens balsal 38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Mor til Mike

Frøken J. skriver:

Så gik endnu en uge! Er kronisk sulten, det er HELT vildt! Spiser uafbrudt, og synes det er helt skræmmende. Og så har jeg fået flere strækmærker. Pisse træls..

Er blevet sendt til lægen den kommende uge af svangreambulatoriet. Kan ikke forstå hvorfor! Det er bare for at få checket urin og blodtryk. Jeg har LIGE været til check på svangre fredag, hvor der ikke var noget i hverken urin eller blodprøver, og det har der heller ikke været de andre tusinde gange de har checket mig. Og jeg skal til check igen på svangre torsdag.. Så hvad det skal gøre godt for, at jeg skal tage ind til lægen, det forstår jeg ikke. Og jeg er ikke glad for dte, fordi jeg er bange for at tage hjemmefra alene, hvis vandet går og jeg skal ligge mig..

Nå, anyway. Baby er SYGT aktivt as usual, så intet nyt under solen

Du har simpelthen så smuk en mave .. det klær dig så godt!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

NinaNymannMadsen

det er og bliver en fiiin mave du har der. men nu må hun altså gerne snart komme uuuuud så vi kan se hende. glæder mig så meget til at se den bettefis det gemmer sig der inde.

Anmeld

18. september 2011

Clisolka

Det er så flot en mavse du render rundt med 

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

BJNGJ. skriver:

Orv jeg glæder mig til at min mave bliver så fin..

Bare vent! Før du ved af det har du en stooor flot babyhule

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

LunaLykke skriver:

Hehe ja okay, point taken

Men heldigvis er det vist kun 5-8% af alle fødsler der starter med at vandet går (det kan du self ikke bruge til en skid hvis du nu er en af de 5-8% i know)

Ja, det er også det jeg trøster mig med! At det er ret sjældent det sker. Og prøver ta tænke på, at det da alligevel ville være uheldigt det skete ude, når jeg egentlig er hjemme det meste af tiden. Hehe!

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

Misselbek skriver:

Du har simpelthen så smuk en mave .. det klær dig så godt!! 

Tusind tak Du ved altid lige hvad du skal sige for at opmuntre

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

NNM skriver:

det er og bliver en fiiin mave du har der. men nu må hun altså gerne snart komme uuuuud så vi kan se hende. glæder mig så meget til at se den bettefis det gemmer sig der inde.

Tusind tak! Og ja, vores tøser må gerne snart hilse på verden, så vi kan nusse deres små tæer, kysse dem på panden og sige hvor meget vi har glædet os til at se dem

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

Babymor2010 skriver:

Det er så flot en mavse du render rundt med 

Tusind tak

Anmeld

18. september 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Tusind tak! Og ja, vores tøser må gerne snart hilse på verden, så vi kan nusse deres små tæer, kysse dem på panden og sige hvor meget vi har glædet os til at se dem

Nemlig.

Anmeld

18. september 2011

twinny

Du har en skøn mave...  Vi håber snart lille pigen kigger ud til verden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.