Prinsessens balsal 38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

Du har en skøn mave...  Vi håber snart lille pigen kigger ud til verden..

Taark! Og det samme til drengene! Føler du dig klar? Hvis man nogensinde kan det Hey, skal du egentlig føde naturligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Taark! Og det samme til drengene! Føler du dig klar? Hvis man nogensinde kan det Hey, skal du egentlig føde naturligt?

klar og klar... hehe....  Jeg er nervøs.... Jaah jeg skal føde naturligt...

Anmeld

18. september 2011

Mor til L&S

Sikke en fin mave

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

klar og klar... hehe....  Jeg er nervøs.... Jaah jeg skal føde naturligt...

Man bliver aldrig klar Det synes jeg er super fedt! Jeg er sikker på du svæver på en sky bagefter

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

Mor til Liva skriver:

Sikke en fin mave

Tusind tak!

Anmeld

18. september 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Man bliver aldrig klar Det synes jeg er super fedt! Jeg er sikker på du svæver på en sky bagefter

Nej det er det... Synes hele tiden der er noget jeg kommer i tanken om jeg ikk ved... altså om fødslen...  Jeg føler bare jeg ikk aner en dyt om noget som helst.. heh

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

Nej det er det... Synes hele tiden der er noget jeg kommer i tanken om jeg ikk ved... altså om fødslen...  Jeg føler bare jeg ikk aner en dyt om noget som helst.. heh

Bare sig til dig selv, at det gjorde de heller ikke i stenalderen, men menneskeheden har overlevet alligevel! Hehe Jeg er hundrede procent sikker på, at din jordemoder nok skal sige præcis hvad du skal/ikke skal gøre!

Anmeld

18. september 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Bare sig til dig selv, at det gjorde de heller ikke i stenalderen, men menneskeheden har overlevet alligevel! Hehe Jeg er hundrede procent sikker på, at din jordemoder nok skal sige præcis hvad du skal/ikke skal gøre!

ja det er jo det...  Det skal nok gå.. Min største frygt er bare at jeg føder tvilling 1 normalt også vil den anden ikk samarbejde, så han skal tages ved kejsersnit...

Anmeld

18. september 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

ja det er jo det...  Det skal nok gå.. Min største frygt er bare at jeg føder tvilling 1 normalt også vil den anden ikk samarbejde, så han skal tages ved kejsersnit...

Kan godt forstå du er nervøs! Men mon ikke det går! (Ja, det er sådan en max irriterende kommentar at få. Hehe! )

Anmeld

18. september 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Kan godt forstå du er nervøs! Men mon ikke det går! (Ja, det er sådan en max irriterende kommentar at få. Hehe! )

haha... Nemlig vildt irriterende kommentar...

Men jo lad os håbe det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.