Vil i vide kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

Camillakn

Vi var begge meget enige om at vi ville vide kønnet. 

Det med at købe alt neutralt er stort set umuligt den dag i dag, plus så kunne min kæreste forholde sig endnu mere til hvad det er som er i min mave ved at han ved kønnet, så er det pludselig blevet en han og ikke en den. Og det er bare lækkert.

Og igen, børneværelset er da os meget nemmere at indrette jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

VNB

Vi var helt enige om at vi ikke ville vide kønnet da jeg var gravid med Viktor. 

Vi ville vente og have det som en kæmpe overraskelse inde til fødslen. og det var virkelig en FED oplevelse! At ligge der og være helt udmattet, for så at lyse helt op med ny energi fordi NU ville jeg bare vi bare vide om det var en dreng eller pige  Mogens fik som den første lov at se efter, og har aldrig set ham så stolt som da han skulle fortælle mig at vi nu havde fået en lækker søn  jeg har ALTID ønsket mig en søn, så jeg kunne ikk være mere lykkelig da han sagde det! 

vi var på ingen måde hæmmet af ikke at vide kønnet under graviditeten...! jeg shoppede da lystigt tøj + diverse ting og sager, gjorde baby værelset klar, fik syet sengetøj osv osv. Det var for os intet problem at gøre det i multifarver så det passede til begge køn. min mening er at en dreng sagtens kan bære rødt, og at en pige også sagtens kan bære grønt  man kan pifte alting op med enten en blå eller lyserød hagesmæk  desuden er jeg ikke særlig meget til at piger nærmest kun skal have lyserødt, og drenge kun blåt... og selv efter Viktor var blevet født, har vi ikke gået så meget op i farver... 

det gode ved det hele er også at vi har ALT til det næste barn i start kit, uanset hvad kønnet blir  

vi havde dog navne klar - altså 1 drengenavn og 1 pigenavn. Dét var en af de ting som betød meget for os at have på plads 

Når vi på et tidspunkt skal have en lille ny, tror jeg dog at vi vil prøve at vide kønnet denne gang. Vi har snakket meget om at det kunne være sjovt at have prøvet begge dele - så kan man jo mærke på egen krop hvor stor forskellen er på at vide kønnet og ikke vide kønnet 

og selvom jeg virkelig ønskede mig en dreng som det første barn, så er jeg ved nr 2 fuldstændig "ligeglad", altså forstået på den måde at det ville være fantastisk med en pige næste gang så vi har en af hver, men det ville jo også være så lækkert med endnu en dreng så de to knægte kunne få meget ud af hinanden. 

HELDIGVIS kan man ikke selv bestemme køn .....endnu! håber aldrig de begynder at lave "bestillings-babyer"  

Anmeld

23. september 2011

Fru Aagaard

1. gang vidste vi det ikke, det ville vi have som en overraskelse

Her 2. gang - så SKULLE vi bare vide det Det praktisk og hyggeligt og vi kan kalde hende lillepigen eller ved navn og vi kan købe i farver og ikke alt neutralt, som man desværre ikke altid får brugt. Desværre. Vi var bare så nysgerrige Og husker fra sidst at ventetiden, var så ulidelig på at se hvem og hvad der lå, så denne gang, ingen tvivl 

Anmeld

23. september 2011

M&M's Mor

Første gang ville jeg vide det men manden ville ikke...men til scanningen i uge 20 skiftede han mening midt i det hele så der lå jeg og var  så det samme var jordmor for vi havde jo sagt vi ikke skulle vide det...

Anden gang var det så lige omvendt men jeg nåede at beslutte mig inden vi blev kaldt ind så der var det ikke så forvirrende...

men vi holdt kønnet hemmeligt for omverden med den første indtil hun var født...med nr 2 var der lidt andre ting med ind over så der fik folk at vide hvad der gemte sig der inde hvis de spurgte...men hvis vi skal have nr 3 så skal det være en overraskelse for os alle...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.