Vil i vide kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

LinLin

Vi fik det ikke at vide første gang (men jeg var overbevist om at det var en dreng)

Anden gang MÅTTE jeg simpelthen vide det! Så vi købte en købte en kønsscanning inden MD... Jeg syntes det var rart at vide hvor meget der kunne genbruges og så synes jeg også ifht storebror at det var rart at kunne snakke med ham om lillebror/Adam istedet for bare "babyen".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

baby012

Jeg ville gerne have ventet, men da jeg står og skal være alene om det hele ville jeg gerne have ordnet ALT til hun kommer.. 

så der ikke er så meget at tænke på på den front når hun endelig kommer.. jeg var fuldstændig ligeglad med om det var en dreng eller en pige .. er også fst besluttet på et jeg næste gang (hvor der også er en far) skal vente med at vide kønnet til h*n er her   

Anmeld

18. september 2011

Frk-Lotusblomst

Muhmi skriver:

Det gjorde det... Har det nok også liiidt på samme måde og altså, babyen tager sig jo ikke af om den er klædt i blåt, hvidt, lyserødt eller orange... Det er jo os der har problemet der... Den dragt Silas kom hjem i er blå og jeg har bestemt mig for at, ligemegt hvad det bliver næste gang, så er det den dragt baby skal transpoteres hjem i

Nej det gør den bestemt ikke.
Arh det var en god ide at proppe dem i det samme!!!

Anmeld

18. september 2011

Nolle

Jeg er ALT få nysgerri - jeg ville have det afvide så hurtig som muliget, og min kæreste ville først vide det da jeg føde, men fik ham overbevist om vi skulle have det afvide få så kunne vi jo købe alt, osv  

Og vi skulle have en dreng som kom den 17 maj '11

Anmeld

18. september 2011

Nemesis

ja ville vide det anden og 3. gang af rent praktiske årsager.

Der er 12 år mellem nr. 1 og 2 og da jeg skulle starte helt forfra, var det praktisk at vide det...jeg vidste det, faderen ville ikke vide det, og indtil han skiftede mening hold jeg også på hemmeligheden.

3. gang kom sig egentlig mere af, at det var vores den sidste, så skulle vi opleve en 3D/4D scanning var det sidste udkald og der fik vi så også kønnet af vide.
Da det efter ialt 3 drenge så var en pige var det virkelig praktisk af vide.

Personligt har jeg faktisk ikke været i tvivl om hvad jeg ventede, da jeg ventede drengene. Den sidste var lidt mere tricky, så det har ikke været et must af vide og det er også kun den sidste gang vi har betalt for en scanning.

:-) Sisse

Anmeld

18. september 2011

Den kommende far

Muhmi skriver:

Anders og jeg ville jo gerne vide hvad vi ville få da vi ventede Silas.... Grunden til at jeg gerne ville have det at vide var fordi jeg virkelig gerne ville have en pige og kunne ikke udholde ventetiden... Nu hvor jeg har Silas er jeg f uldstændig ligeglad med om det bliver en lille pige eller en dejlig dreng mere... Så næste gang, vil jeg ikke vide kønnet og vil meget hellere have den fine overraskelse til når jeg føder.... Hvad med jer? Både som første, anden og trejde mm. gangs gravide, er i stadig opsat på at få kønnet at vide og hvorfor??

Vi ville begge have kønnet at vide da vi er alt for nysgerrige 

Det løser også lidt praktiske problemer ved at man kan gøre værelset klart inden fødslen så man ikke skal fise rundt efter fødslen for at gøre det klar og i stedet kan nyde tiden med den nyfødte

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

18. september 2011

Silas&Mille

Da vi ventede Silas, ville jeg ikke vide det. Kæresten ville ellers gerne, men jeg ville overraskes. Men nu hvor vi (allerede) venter nummer to harh han fået lov til at bestemme og det er så blevet til at vi gerne vil vide det. Vi skal til MD scanning i morgen og håber de kan se om det er en bror eller en søster vi skal have til februar

Anmeld

18. september 2011

chael

Muhmi skriver:

Anders og jeg ville jo gerne vide hvad vi ville få da vi ventede Silas.... Grunden til at jeg gerne ville have det at vide var fordi jeg virkelig gerne ville have en pige og kunne ikke udholde ventetiden... Nu hvor jeg har Silas er jeg f uldstændig ligeglad med om det bliver en lille pige eller en dejlig dreng mere... Så næste gang, vil jeg ikke vide kønnet og vil meget hellere have den fine overraskelse til når jeg føder.... Hvad med jer? Både som første, anden og trejde mm. gangs gravide, er i stadig opsat på at få kønnet at vide og hvorfor??

VI har vidst det alle 3 gange, af ren nysgerrighed

Og ikke noget som helst andet.

*Camilla 38+4

Anmeld

18. september 2011

B&J

vi ville vente med at vide kønnet og det vil vi også næste gang

Anmeld

18. september 2011

Mauser.

Jeg venter en pige som jeg virkelig ønskede, næste gang vil jeg gerne have overraskelsen hvis jeg kan holde ud at vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.