Vil i vide kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil i vide kønnet? (Se indlæg)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.477 visninger
33 svar
0 synes godt om
18. september 2011

Muhmi

Anders og jeg ville jo gerne vide hvad vi ville få da vi ventede Silas.... Grunden til at jeg gerne ville have det at vide var fordi jeg virkelig gerne ville have en pige og kunne ikke udholde ventetiden... Nu hvor jeg har Silas er jeg f uldstændig ligeglad med om det bliver en lille pige eller en dejlig dreng mere... Så næste gang, vil jeg ikke vide kønnet og vil meget hellere have den fine overraskelse til når jeg føder.... Hvad med jer? Både som første, anden og trejde mm. gangs gravide, er i stadig opsat på at få kønnet at vide og hvorfor??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Fam. Madsen

Muhmi skriver:

Anders og jeg ville jo gerne vide hvad vi ville få da vi ventede Silas.... Grunden til at jeg gerne ville have det at vide var fordi jeg virkelig gerne ville have en pige og kunne ikke udholde ventetiden... Nu hvor jeg har Silas er jeg f uldstændig ligeglad med om det bliver en lille pige eller en dejlig dreng mere... Så næste gang, vil jeg ikke vide kønnet og vil meget hellere have den fine overraskelse til når jeg føder.... Hvad med jer? Både som første, anden og trejde mm. gangs gravide, er i stadig opsat på at få kønnet at vide og hvorfor??

jeg fik det afvide ved begge mine sønner simpelhen fordi jeg bare ikke kan vente.  jeg er alt for nysgerri 

Anmeld

18. september 2011

MortilCilas

Nu har jeg lige stemt blankt, fordi jeg ikke er sammen med nogle, men jeg ved, finder jeg manden i mit liv og vælger at få en til, ja så vil jeg IKKE vide kønnet tror det er noget særligt også når man ikke ved det, og vide om det man tror det er, passer
Det da hyggeligt at man kan købe tøj i farver osv. så det ikke bare er hvidt, gråt, brunt osv. Men tror det noget helt andet.

Anmeld

18. september 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Kommer der en lillebror/søster her, så skal vi have kønnet at vide igen (fik vi også med Isabella). Jeg er ALT for nysgerrig 

Det gav mig noget at forholde mig til, end bare at sige "den" eller "baby" 

Anmeld

18. september 2011

Frk-Lotusblomst

Vil meget gerne vide den første. Hvilket køn det er, er jeg ligegelad med bare det blvier en velskabt lille en!
Grunden til jeg gerne vil vide den første er fordi jeg er kontrolfreak og har det bedst med at have indkøbt alle tingene når bebs kommer til verden.

mht. nr. 2 kan jeg godt finde på ikke at ville vide kønnet. For så har jeg jo ting til baby, og blvier det modsat køn er det jo ikke sindssygt mange ting man skal investere i bagefter. Altså man kan jo købe et sæt neutralttøj som baby skal have på hjem og så kan den bruge neutralttøj de første par dage inden vi kommer ud og får køn kønsfarvet tøj itilfølde af det nu blvier modsat køn end den vi har.

Håber det gav mening??

Anmeld

18. september 2011

Drømme

Muhmi skriver:

Jeg ha sat hak ved, at vi begge var enige om, ikke at vide kønnet, men ærligt talt er det nok mig der har fået puttet den idé ind i min kærestes hoved - han siger at jeg må bestemme det.

Jeg har bare altid haft sådan en lille romantisk idé om, at jeg ikke vil vide kønnet før fødslen, så det er sådan det bliver <3

Jeg er ellers voldsomt nysgerrig, og det piner mig, men hvor er jeg også bare spændt Det er som at være tilbage i barndommen og vente på den helt store juleaften

Anmeld

18. september 2011

BellaCiinea

Muhmi skriver:

Har egentlig stemt blank...

Men kan nok ikk vente med det...

Men det er mest pga. at det er mest praktisk at vide det. Ved godt at ja man kan da bare købe neutrale ting... men det er altså bare ikk det samme

Men vi vil begge gerne vide kønnet når det engang er vores tur =)

Anmeld

18. september 2011

Muhmi

Frk-Lotusblomst skriver:

Vil meget gerne vide den første. Hvilket køn det er, er jeg ligegelad med bare det blvier en velskabt lille en!
Grunden til jeg gerne vil vide den første er fordi jeg er kontrolfreak og har det bedst med at have indkøbt alle tingene når bebs kommer til verden.

mht. nr. 2 kan jeg godt finde på ikke at ville vide kønnet. For så har jeg jo ting til baby, og blvier det modsat køn er det jo ikke sindssygt mange ting man skal investere i bagefter. Altså man kan jo købe et sæt neutralttøj som baby skal have på hjem og så kan den bruge neutralttøj de første par dage inden vi kommer ud og får køn kønsfarvet tøj itilfølde af det nu blvier modsat køn end den vi har.

Håber det gav mening??

Det gjorde det... Har det nok også liiidt på samme måde og altså, babyen tager sig jo ikke af om den er klædt i blåt, hvidt, lyserødt eller orange... Det er jo os der har problemet der... Den dragt Silas kom hjem i er blå og jeg har bestemt mig for at, ligemegt hvad det bliver næste gang, så er det den dragt baby skal transpoteres hjem i

Anmeld

18. september 2011

lycly

Vi kendte kønnet med Julia, men jeg tror at næste gang der vil jeg ikke vide det. Der vil jeg også have overraskelsen . 

Jeg ville gerne vide det denne gang fordi det hele var helt nyt for en, og det var i forvejen uoverskueligt med alle de ting man skulle anskaffe sig, og så synes jeg det ville være nemmere hvis man i det mindste hvilke FARVER man skulle anskaffe sig tingene i

Anmeld

18. september 2011

Muhmi

Fam. Madsen skriver:

jeg fik det afvide ved begge mine sønner simpelhen fordi jeg bare ikke kan vente.  jeg er alt for nysgerri 

Hihi kender det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.