Vil i vide kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi var begge gange enige om IKKE at vide kønnet og det var så fantastisk, at det var min mand som så det begge gange da de var kommet op på maven af mig.

Hvis jeg skulle have flere ville vi heller IKKE have det afvide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

LilleMie

Drømme skriver:

Jeg ha sat hak ved, at vi begge var enige om, ikke at vide kønnet, men ærligt talt er det nok mig der har fået puttet den idé ind i min kærestes hoved - han siger at jeg må bestemme det.

Jeg har bare altid haft sådan en lille romantisk idé om, at jeg ikke vil vide kønnet før fødslen, så det er sådan det bliver <3

Jeg er ellers voldsomt nysgerrig, og det piner mig, men hvor er jeg også bare spændt Det er som at være tilbage i barndommen og vente på den helt store juleaften

Hihi sådan har jeg det også og vi vil heller ikke vide kønnet på forhånd. Men jeg er ved at boble over af nysgerrighed og går bare og drømmer om, hvad der mon kan gemme sig derinde. Det bliver en kæmpe gave og overraskelse til februar, når den lille kommer ud !

Har også bare en forestilling om, at det hele bliver meget større til selve fødslen, når man har endnu en ting at gå og glæde sig til

Anmeld

19. september 2011

kirsti

vi kunne ikke vente, især fordi jeg blev scannet så tit

Anmeld

19. september 2011

Laura.

Jeg ville være ALT for nysgerrig til at kunne vente...

Anmeld

20. september 2011

JeNoVa

Ved min førstfødte vidste vi ikke kønnet på forhånd, men min mand ønskede en dreng, og jeg følte en skuffelse hos ham, da det blev en pige.

Ved min anden graviditet vidste jeg intuitivt, at vi ventede to piger til. Derfor ville jeg have kønnene bekræftet på forhånd, så min mand havde noget tid til at vænne sig til tanken om, at han (nok) aldrig får sig en søn.

Anmeld

23. september 2011

AdamsMor

Vi valgte ikke at få det at vide. Synes det var mere spændende på den måde, selvom det jo ER spændende i det hele taget at blive mor.

Kan ikke helt forstå når folk får 3D-scanninger og kønnet at vide og hele molevitten. Det bliver alt for planlagt, efter min smag  Det var fint for os, bare at vide at vi fik et sundt og rask barn.

Hvis vi får flere børn, vil vi heller ikke vide det.

Men det er jo en smagssag

Anmeld

23. september 2011

Benjamins'mor

Jeg har stemt ''Ja, fordi jeg ikke kunne vente''. 

Af den grund, jeg lige var blevet 16, da vi var til kønsscanning, og det ville være rart, især for vi kunne gå efter at det var en dreng når vi skulle købe ting. 

Men næste gang vil jeg også vide det. For er det en pige skal vi skifte hele garderoben, og er det en dreng kan han arve fra Benjamin.  Men er ligeglad bare det bliver en sund og rask baby.

Anmeld

23. september 2011

Emmamusen2010

Vi har fået kønnet af vide begge gange I mine øjne er det også en stor overraskelse at få det af vide til scanningen. Vi kunne så købe tingene hen af vejen i stedet for at skulle ud og købe en masse tøj og ting efter fødslen

Anmeld

23. september 2011

.....

Muhmi skriver:

Anders og jeg ville jo gerne vide hvad vi ville få da vi ventede Silas.... Grunden til at jeg gerne ville have det at vide var fordi jeg virkelig gerne ville have en pige og kunne ikke udholde ventetiden... Nu hvor jeg har Silas er jeg f uldstændig ligeglad med om det bliver en lille pige eller en dejlig dreng mere... Så næste gang, vil jeg ikke vide kønnet og vil meget hellere have den fine overraskelse til når jeg føder.... Hvad med jer? Både som første, anden og trejde mm. gangs gravide, er i stadig opsat på at få kønnet at vide og hvorfor??

Når min tid engang kommer, så vil jeg IKKE vide barnets køn, kun om det er sundt og rask . Kan selvfølgelig godt se at det er nyttigt at få at vide hvis man skal købe ting/tøj eller bare ikke kan vente.. Men jeg vil nok synes at glæden gik lidt væk, hvis jeg fik kønnet at vide inden det kom ud..så ville jeg nok kun på at barnet kommer ud når man nu ved hvilket køn det er, i stedet for at glæde sig i 9 mdr. Men sådan er vi jo forskellige, måske har jeg en anden holdning når det er min tur..smiler.

Anmeld

23. september 2011

MyLove E

Vi viste ikke hvad vi ventede.

Der var selvfølgelig nogle gange hvor jeg gerne ville vide det. Men jeg syntes det  var meget spændende, ikke at vide hvad der gemte sig inden i maven. Og den var jo helt rask og fin. Det var det der betød noget for os.

Da jeg lå og var ved at føde var jeg helt sikker på vi fik en pige, så jeg blev lidt forskrækket da hun sagde det var en fin dreng.

Det første jeg sagde var "Skat, vi har fået Elias, ja vi har fået en lille Elias"

Næste gang vil vi heller ikke vide det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.