Terminsdag jubii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Nessie

Kofoed. skriver:

Det var da også fair nok, at du lige skulle blive lidt. Men jeg ved faktisk ikke hvad der er aftalt, om det bliver noget med, at man ser det an hver dag eller hvordan det bliver.

Ja, glæder mig mega meget til, at skulle bruge pulsebordet og barnevognen, kan slet ikke vente... Bliver skønt med en velfungere hverdag, selvom er nok går nogle uger før det sker.

Ja, det var fint nok, og de var meget søde, men til sidst ville vi også bare gerne hjem

I det første stykke tid var vi vildt længe om at få handlet ind, for vi havde mest travlt med at gå og kigge ned i barnevognen og sige "nåååårrh, hvor er han sød"

Der var vist ingen tvivl om at vi var spritnye førstegangs forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

babymus77

Har ikke fulgt så meget med herinde, da jeg desværre ikke er blevet gravid endnu(test dag på lørdag) Gør mig ondt med tvilling B!!! Glæder mig til at se billed, og læse omkring lille bebse som heldigvis kommer ud sund og rask;-). Ønsker dig en super god fødsel, og krydser hvad krydses kan!!!! Knus og ve støv herfra;-)

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Ja, det var fint nok, og de var meget søde, men til sidst ville vi også bare gerne hjem

I det første stykke tid var vi vildt længe om at få handlet ind, for vi havde mest travlt med at gå og kigge ned i barnevognen og sige "nåååårrh, hvor er han sød"

Der var vist ingen tvivl om at vi var spritnye førstegangs forældre

Tror ikke vi bliver særlig meget bedre, hehe "ej se lige den måde hun holder hånden", "Ej skat, tag lige et billed, det ser mega sødt ud" osv.

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

babymus77 skriver:

Har ikke fulgt så meget med herinde, da jeg desværre ikke er blevet gravid endnu(test dag på lørdag) Gør mig ondt med tvilling B!!! Glæder mig til at se billed, og læse omkring lille bebse som heldigvis kommer ud sund og rask;-). Ønsker dig en super god fødsel, og krydser hvad krydses kan!!!! Knus og ve støv herfra;-)

Mange tak

Held og lykke på lørdag, har i prøvet længe?

Anmeld

18. september 2011

Nessie

Kofoed. skriver:

Tror ikke vi bliver særlig meget bedre, hehe "ej se lige den måde hun holder hånden", "Ej skat, tag lige et billed, det ser mega sødt ud" osv.

Jeg tør slet ikke tælle hvor mange billeder og små videoklip vi har af Daniel

Vi synes jo selv han er fantastisk, men det er ikke sikkert andre har helt samme mening, men spammer da min facebook med en masse billeder af ham

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Jeg tør slet ikke tælle hvor mange billeder og små videoklip vi har af Daniel

Vi synes jo selv han er fantastisk, men det er ikke sikkert andre har helt samme mening, men spammer da min facebook med en masse billeder af ham

Tror altid det er sådan, familien til babyen er helt oppe og køre over det her barn, men for alle andre, så er det jo bare endnu et barn

Anmeld

18. september 2011

babymus77

Kofoed. skriver:

Mange tak

Held og lykke på lørdag, har i prøvet længe?

Nej ikke i forhold til så mange herinde:-) tog min sidste p pille i slutningen af april måned:-) så første mens i maj og en snor lige cyklus på 28 dage lige siden:-) så det kommer nok hvis det kommer:-) Nok bare mig som syns det tager en evighed hehe!!!

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

babymus77 skriver:

Nej ikke i forhold til så mange herinde:-) tog min sidste p pille i slutningen af april måned:-) så første mens i maj og en snor lige cyklus på 28 dage lige siden:-) så det kommer nok hvis det kommer:-) Nok bare mig som syns det tager en evighed hehe!!!

Det er du bestemt ikke ene om, den følelse. Her tog det et år og den endte i en SA, det er nu 2½ år siden p-pillerne blev smidt. Skal dog siges, at vi på ingen måde gik efter ÆL, det skulle bare komme, når det kom. Når begge er under uddannelse, så synes jeg ikke, man skal prøve alt for særiøst.

Men håber da snart det lykkes for jer.

Anmeld

18. september 2011

babymus77

Kofoed. skriver:

Det er du bestemt ikke ene om, den følelse. Her tog det et år og den endte i en SA, det er nu 2½ år siden p-pillerne blev smidt. Skal dog siges, at vi på ingen måde gik efter ÆL, det skulle bare komme, når det kom. Når begge er under uddannelse, så synes jeg ikke, man skal prøve alt for særiøst.

Men håber da snart det lykkes for jer.

Dejligt at vide andre også har det sådan;-) Ved godt jeg ikke kan tillade mig at sige det tager så lang tid, når andre prøver årevis;-)) Men sådan har man det nok altid!!! Håber også at der snart må indfinde sig to streger;-) uhhh det må være fantastisk at vide du snart sidder med en veloverstået fødsel;-)

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

babymus77 skriver:

Dejligt at vide andre også har det sådan;-) Ved godt jeg ikke kan tillade mig at sige det tager så lang tid, når andre prøver årevis;-)) Men sådan har man det nok altid!!! Håber også at der snart må indfinde sig to streger;-) uhhh det må være fantastisk at vide du snart sidder med en veloverstået fødsel;-)

Efter 3 måneder med PB, så er tålmodigheden også bare brugt, hvis man altså gør en indsats. Sådan er det.

Det er skønt ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.