Terminsdag jubii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Julirne

Held og lykke imorgen søde Glæder mig så meget til at se hende og godt i endelig fandt ud af noget med tvilling b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Kofoed.

Held og lykke imorgen søde Glæder mig så meget til at se hende og godt i endelig fandt ud af noget med tvilling b

Tak tak. glæder mig også til at du skal besøge os

Anmeld

18. september 2011

Julirne

Kofoed. skriver:

Tak tak. glæder mig også til at du skal besøge os

Jaah så må hun meget gerne komme i løbet af imorgen for har fri tirsdag

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Julirne skriver:

Jaah så må hun meget gerne komme i løbet af imorgen for har fri tirsdag

Har ellers en aftale med min jordemor om, at hun skal deltage under fødselen tirsdag, hvor hun har dagsvagt. Men hun er afdelings jordemor, så er der vigtigere sager, så smutter hun fra os, øv øv.

Anmeld

18. september 2011

Tropez

Kofoed. skriver:

Så kom vi til den dato der er blevet talt ned til meget længe.

Der er desværre ikke de store tegn på en snarlig fødsel, men det kommer der jo imorgen (altså d 19).

Nu er den sidste (og bedste) nedtælling igen: timer til igangsættelse, ihh, det er skide spændende nu...

Skal nok prøve at opdagtere så meget som muligt herinde de næste par dage, men kan af gode grunde ikke love det helt store - evt kig i september 2011 mødregruppen, kan være jeg opdagtere derinde i stedet, hvis der bliver alt for meget knald på.

Forresten så har jeg/vi besluttet, at vi begraver tvilling b på min mors gravplads, hvor hun bliver "hemmelig" begravet, forstået på den måde, at det ikke bliver registeret nogle steder. Vi mangler dog stadig at aftale de sidste detaljer med præsten, men sådan er det jo altid.

Glæder mig til at se din dejlige baby og følge dine opdateringer, og hvor er det bare smukt det i vælger at gøre ved tvilling b, alt held og lykke  herfra 

Anmeld

18. september 2011

Julirne

Kofoed. skriver:

Har ellers en aftale med min jordemor om, at hun skal deltage under fødselen tirsdag, hvor hun har dagsvagt. Men hun er afdelings jordemor, så er der vigtigere sager, så smutter hun fra os, øv øv.

Du må da vigtigst med din situation
Jamen bare hun kommer inden tirsdag aften så jeg kan komme med det samme

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Tropez skriver:

Glæder mig til at se din dejlige baby og følge dine opdateringer, og hvor er det bare smukt det i vælger at gøre ved tvilling b, alt held og lykke  herfra 

Mange tak. Vi synes også det er den bedste løsning.

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Julirne skriver:

Du må da vigtigst med din situation
Jamen bare hun kommer inden tirsdag aften så jeg kan komme med det samme

Skal prøve. En sædefødsel er desværre vigtigere, hehe. Eller der er vist mange fødseler der kan bliver vigtigere med hende erfaring og autoritet, så jeg er ikke så speciel igen, da tøsen ligger rigtigt. Dog kan det blive et problem med moderkagerne, men det sker jo ofte, så ikke det vilde i det.

Anmeld

18. september 2011

Julirne

Kofoed. skriver:

Skal prøve. En sædefødsel er desværre vigtigere, hehe. Eller der er vist mange fødseler der kan bliver vigtigere med hende erfaring og autoritet, så jeg er ikke så speciel igen, da tøsen ligger rigtigt. Dog kan det blive et problem med moderkagerne, men det sker jo ofte, så ikke det vilde i det.

Hehe ej hun kommer når hun kommer det må bare gerne være snart

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Julirne skriver:

Hehe ej hun kommer når hun kommer det må bare gerne være snart

det jo det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.