Terminsdag jubii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

Frejsmor

Pas nu på med al den rengøring dagen før din igangsættelse søde, du skulle jo gerne have masser af energi og kræfter til i morgen..

Iih bliver så spændende, glæder mig til at se billeder af din lille pige og læse fb..

Puha hvor jeg synes tiden er gået stærkt da..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Så er det jo dejligt, at det er overstået i løbet af nogle få dage

Er det ikke mærkeligt at tænke på?

Hvor længe skal i blive deroppe, tror du?

Det er helt vildt mærkeligt. Kan bare heller ikke vente. Hvis ja nu viste hvilken igangsættelse jeg ville få, ville det måske bliver nemmer, men ihhh.

4-7 dage tror jeg, kommer an på hvorlænge fødselen strækker sig, antager i hvert fald, at jeg tager hjem sidste næste mandag.

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Held og lykke med det hele.

Og hvor er det dejligt i har fundet ud af hvad tvilling b skal.

Tak

Ja det er dejligt, det giver en sjælero, at det er på plads.

Anmeld

18. september 2011

Nessie

Kofoed. skriver:

Det er helt vildt mærkeligt. Kan bare heller ikke vente. Hvis ja nu viste hvilken igangsættelse jeg ville få, ville det måske bliver nemmer, men ihhh.

4-7 dage tror jeg, kommer an på hvorlænge fødselen strækker sig, antager i hvert fald, at jeg tager hjem sidste næste mandag.

Så er man også bare klar til at komme hjem, og starte sit nye liv med baby i huset

Vi lå der i 5 dage, pga. sukkersyge, så vi måtte ikke tage hjem, før både mit og Daniels blodsukker var normalt, og han skulle have noget ekstra mad i starten, det er åbenbart meget normalt

Anmeld

18. september 2011

***S***

Held og lykke!  Håber alt kommer til at forløbe nemt!

Glæder mig til vi hører fra dig i september gruppen!

Anmeld

18. september 2011

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Tak

Ja det er dejligt, det giver en sjælero, at det er på plads.

Ja, det kan jeg sagtesn forstille mig det gør. og hvor er det dejligt i så kan føde med den ro i sindet.

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

BabyBambi skriver:

Pas nu på med al den rengøring dagen før din igangsættelse søde, du skulle jo gerne have masser af energi og kræfter til i morgen..

Iih bliver så spændende, glæder mig til at se billeder af din lille pige og læse fb..

Puha hvor jeg synes tiden er gået stærkt da..

Rengøringsdelen er det nemmeste for mig (må ikke støvsuge eller vaske gulv, så der kommer kæresten ind ) Det er mere den sidste oprydning og vasket det sidste tøj osv jeg er igang med. Fx er soveværelset ordnet igår, det virker ligepludseligt helt tomt.

Tror  også universet prøver at sige noget, for har lige sat vores vaskemaskine ud af drift (hader bh bøjler!!!!! &nbsp.

Ja tiden går både hurtigt og alt or langsom, underlig balance.

Du er da også snart ved vejs ende nu

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Nessie skriver:

Så er man også bare klar til at komme hjem, og starte sit nye liv med baby i huset

Vi lå der i 5 dage, pga. sukkersyge, så vi måtte ikke tage hjem, før både mit og Daniels blodsukker var normalt, og han skulle have noget ekstra mad i starten, det er åbenbart meget normalt

Det var da også fair nok, at du lige skulle blive lidt. Men jeg ved faktisk ikke hvad der er aftalt, om det bliver noget med, at man ser det an hver dag eller hvordan det bliver.

Ja, glæder mig mega meget til, at skulle bruge pulsebordet og barnevognen, kan slet ikke vente... Bliver skønt med en velfungere hverdag, selvom er nok går nogle uger før det sker.

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

***S*** skriver:

Held og lykke!  Håber alt kommer til at forløbe nemt!

Glæder mig til vi hører fra dig i september gruppen!

Mange tak Jamen skal nok komme med inputs, så snart det er muligt Ellers må jeg bede MaybeBaby give besked videre (hvis hun da ikke også snart føder).

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja, det kan jeg sagtesn forstille mig det gør. og hvor er det dejligt i så kan føde med den ro i sindet.

Meget dejligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.