Terminsdag jubii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

twinny

Kofoed. skriver:

Det har du da ingen grund til Du fik i det mindste rykket din igangsættelse tættere på, min er udskudt !! Meeen du har det vist også lidt tungere, selvom jeg ville ofre stort set alt, for at bære alt den vægt.

sandt sandt....  Jaah den er godt nok tung nu...  Min ryg tilgiver aldrig bebserne for dette...

Ihhh jeg er så spændt på dine vegne... Du kommer slet ikk til at få noget søvn....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Sifling

Kofoed. skriver:

Så kom vi til den dato der er blevet talt ned til meget længe.

Der er desværre ikke de store tegn på en snarlig fødsel, men det kommer der jo imorgen (altså d 19).

Nu er den sidste (og bedste) nedtælling igen: timer til igangsættelse, ihh, det er skide spændende nu...

Skal nok prøve at opdagtere så meget som muligt herinde de næste par dage, men kan af gode grunde ikke love det helt store - evt kig i september 2011 mødregruppen, kan være jeg opdagtere derinde i stedet, hvis der bliver alt for meget knald på.

Forresten så har jeg/vi besluttet, at vi begraver tvilling b på min mors gravplads, hvor hun bliver "hemmelig" begravet, forstået på den måde, at det ikke bliver registeret nogle steder. Vi mangler dog stadig at aftale de sidste detaljer med præsten, men sådan er det jo altid.

Iiih altså! Held og lykke Selvom jeg nu bliver en lille smule misundelig
Håber det bare kommer til at gå smadder godt

Anmeld

18. september 2011

H+S Skjolgborg.

Held og lykke med i dag.

Fra Henriette

Anmeld

18. september 2011

Moms

4kløver skriver:

Hvor godt..
Håber du skriver herinde da jeg ikke har fundet ud af hvordan man kommer ind på grupperne

Før musen op til debatter i den nye orange linie øverst, så åbner sig to faner. Den ene er mødre-/terminsgrupper.

Anmeld

18. september 2011

Kruse90

Ihh jeg hepper. Håber snart der sker noget

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

sandt sandt....  Jaah den er godt nok tung nu...  Min ryg tilgiver aldrig bebserne for dette...

Ihhh jeg er så spændt på dine vegne... Du kommer slet ikk til at få noget søvn....  

I nat gjorde jeg skam, 8 timer, det er noget helt nyt.. Men kunne knap holde mig vågen i går, så det var måske meget godt.

Mon ikke den gør det, når den om 25 år er heæt "rask" igen? Du var altså også en spænkel (staves) pige, så bliver en tvillingegraviditet hårder.

Under 26 timer nu...

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Sifling skriver:

Iiih altså! Held og lykke Selvom jeg nu bliver en lille smule misundelig
Håber det bare kommer til at gå smadder godt

Mange tak Du for også snart dit pus

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Henriettemortil4 skriver:

Held og lykke med i dag.

Fra Henriette

Takker

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Moms skriver:

Før musen op til debatter i den nye orange linie øverst, så åbner sig to faner. Den ene er mødre-/terminsgrupper.

Det var vist en bedre forklaring ind min

Anmeld

18. september 2011

Kofoed.

Kruse90 skriver:

Ihh jeg per. Håber snart der sker noget

Mange tak Skal du ikke snart til en scanning eller har du været det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.