navn til prinsen ??? hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Pigent

stine_olesen skriver:

Hej

Vi skal have en dreng til til januar, jeg er godt nok den eneste der ved det bliver en dreng kunne ikke vente ups

Men hvad skal han hedde, har i nogen gode forslag hvad hedder jeres drenge børn ikke noget alt for indviklet og mærkeligt det vil manden ikke ha. kan selv rigtig godt lide Malte men neeeej det må han bestemt ikke hedde øv.

knus

Altså min kæreste og jeg er bestemt ikke enig om drengenavne og bare navne i det hele taget. 

Så her får du nogle af de navne jeg kan lide
William
Noah
Rasmus (Emil)
Mads (Emil)
Emil
Nicki
Sofus
Anton
Valdemar
Viktor
Laurids
Mike
Ricky
Albert
Oliver
Jannick
Steffen
Villum
Tristan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

LotteGabriella

stine_olesen skriver:

Hej

Vi skal have en dreng til til januar, jeg er godt nok den eneste der ved det bliver en dreng kunne ikke vente ups

Men hvad skal han hedde, har i nogen gode forslag hvad hedder jeres drenge børn ikke noget alt for indviklet og mærkeligt det vil manden ikke ha. kan selv rigtig godt lide Malte men neeeej det må han bestemt ikke hedde øv.

knus

Luca eller Emilian

Anmeld

20. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jamen er inde på noget emil, frederik, sådan lidt traditionelle navne dcen store hedder Lucas men faktisk hans storesøster der valgte det da vi ikke kunne finde på noget

Hov, så den først nu da den ikke var citeret 

Tænkte også Emil. Lidt i samme dur som Malthe/Malte.

Lucas og Emil kunne sagtens gå sammen? 

Ellers måske Valdemar? 

Anmeld

22. september 2011

little-boy

tillykke med prinsen

Philip

Magnus

Victor

Elvin

Tobias

Gustav

Rasmus

Aleksander

Tristan

eller mine børn Christian, Morten, Silas og Simon

Anmeld

22. september 2011

hekran

stine_olesen skriver:

Hej

knus

Vores to drenge hedder Kristoffer og Andreas. Efter min mening smukke og tidsløse navne

Anmeld

22. september 2011

Cecilie 10+1

Liam,Oliver eller Zander/Xander/Sander kommer min søn til at hedde hvis jeg får en søn... men ellers er jeg rimelig vild med navnene Patrick og Phillip..

Lucas synes jeg lyder rigtig godt sammen med Jonas eller Magnus - evt. Silas.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.