navn til prinsen ??? hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2011

stine_olesen

Tusind tak for alle de dejlige forslag så er der helt sikkert lidt til overvejelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Camulla

stine_olesen skriver:

Hej

Vi skal have en dreng til til januar, jeg er godt nok den eneste der ved det bliver en dreng kunne ikke vente ups

Men hvad skal han hedde, har i nogen gode forslag hvad hedder jeres drenge børn ikke noget alt for indviklet og mærkeligt det vil manden ikke ha. kan selv rigtig godt lide Malte men neeeej det må han bestemt ikke hedde øv.

knus

Min hedder Micas og venter en dreng mere til januar også, som sandsynligvis skal hedde Noam. 

Men lidt mere almindeligt til dig... Hmm... Hvad med Adam? Det er bare så sødt, helt almindeligt og alligevel ikke for mange der hedder det...  

Anmeld

18. september 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min dreng hedder Luka

Anmeld

18. september 2011

TbCp

Vi skal også have en dreng til januar hvis jeg bestemte skulle han hedder David. Jeg er også vild med Bjørn, Falke og Magne...

Anmeld

18. september 2011

Nitz - <3 David

har du prøvet at kigge på den der navne side? Hvor der er tusinder af navne.. der kan man sortere i dem.. alt efter om man ønsker anderledes eller "alm. navne" og meget andet..

jeg skal selv have en dreng til jan. og jeg har tænk på

Max (eller Max Emil)
Adam
Johan
David

Men vi har slet ikke snakket navne endnu.. Så jeg ved ikke hvad det bliver endnu det kan jo også være det slet ikke ligner en "adam" når han kommer ud.. Det prøvede min veninde.. De havde næsten bestemt at deres datter skulle hedde Lærke.. men da hun kom ud "lignede" hun ikke en lærke

Anmeld

18. september 2011

Mor Christa

Ih, min søn hedder Victor :0) På vores top 3 liste var Malthe, Victor og Mikkel .. Det blev Victor - men jeg er HEL VILD med Malthe, så måske næste gang

Anmeld

18. september 2011

merethe

Profilbillede for merethe
stine_olesen skriver:

Hej

Vi skal have en dreng til til januar, jeg er godt nok den eneste der ved det bliver en dreng kunne ikke vente ups

Men hvad skal han hedde, har i nogen gode forslag hvad hedder jeres drenge børn ikke noget alt for indviklet og mærkeligt det vil manden ikke ha. kan selv rigtig godt lide Malte men neeeej det må han bestemt ikke hedde øv.

knus

Min dreng hedder Søren.

Det er tidsløst, smukt, nemt at stave og nemt at udtale. Der er heller ikke ret mange børn der hedder det, så man skal ikke dele det med 4 andre i klassen.

Anmeld

18. september 2011

Nessie

Min søn hedder Daniel

Anmeld

19. september 2011

Levi&LilysMor

Synes Thor er helt vildt cute, det hedder en venindes søn

Vores navn kan jeg dog ikke sige da vi holder det hemmeligt til han er født, men det er der heller ikke mange der hedder, syntes også Elias er et flot navn, men det gider vi heller ikke da der er helt vildt mange som skal hedde det  

Anmeld

20. september 2011

Lunae

Lucas er et skønt navn!

Jeg synes følgende ville passe godt dertil:

Jeppe
Jonathan
Mathias
Daniel
Oliver
William
August
Magnus

Og så er jeg ret vild med laurits og villads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.