navn til prinsen ??? hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

LinLin

Georgia skriver:

Ja lige nu, men de navne jeg nævnte er inden for de sidste 7 år blevet brugt MEGET FLITTIGT. Og det er William ikke, endnu.

Øh jo... Når det ligger nr 1 er det nok temmeligt flittigt brugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Georgia

DAs mor skriver:

Øh jo... Når det ligger nr 1 er det nok temmeligt flittigt brugt

Også de sidste 7 år?????

Anmeld

17. september 2011

LinLin

Georgia skriver:

Også de sidste 7 år?????

Det ved jeg da virkeligt ikke! Ved bare det ligger nr 1 nu, så hvis man vil undgå at ens søn går i børnehave/klasse med tre andre med samme navn, er det nok ikke lige dét navn man skal vælge.

Hvis du skal se på hvilket navn det er mest populært af alle mænd i DK er det nok sådan noget Christian/Frederik/Peter

Anmeld

17. september 2011

Georgia

DAs mor skriver:

Det ved jeg da virkeligt ikke! Ved bare det ligger nr 1 nu, så hvis man vil undgå at ens søn går i børnehave/klasse med tre andre med samme navn, er det nok ikke lige dét navn man skal vælge.

Hvis du skal se på hvilket navn det er mest populært af alle mænd i DK er det nok sådan noget Christian/Frederik/Peter

Ehm.. Hvor er det den går galt?
Jeg skriver at jeg syntes at de navne jeg nævnte er FLITTIGT nævnt inden for de sidste 7 år. Alle hedder det.
Alle hedder ikke William nu? Måske om 7 år.
I øvrigt er navnene ikke grimme, blot død kedelige når alle bliver ved med at kalde deres børn det.....

Anmeld

17. september 2011

Moar2011

stine_olesen skriver:

Hej

Vi skal have en dreng til til januar, jeg er godt nok den eneste der ved det bliver en dreng kunne ikke vente ups

Men hvad skal han hedde, har i nogen gode forslag hvad hedder jeres drenge børn ikke noget alt for indviklet og mærkeligt det vil manden ikke ha. kan selv rigtig godt lide Malte men neeeej det må han bestemt ikke hedde øv.

knus

vores søn hedder Storm og hvis vi får en dreng mere skal han hedde Loke - så kan godt se jeg ikk lige er den rette til at komme med forslag hihi

Anmeld

17. september 2011

Georgia

Babyklar skriver:

vores søn hedder Storm og hvis vi får en dreng mere skal han hedde Loke - så kan godt se jeg ikk lige er den rette til at komme med forslag hihi

Smukt

Anmeld

17. september 2011

Moar2011

Georgia skriver:

Smukt

Mange tak -. her ved os kan vi godt lide navne der ikke er så brugt (endnu) ..

Anmeld

17. september 2011

oerbaek

Jeg har 3 drenge de hedder Kristoffer, Mathias og Nicolaj... 

Ellers kan jeg godt lide navnet Jacob og Frederik som var med oppe og vende med den sidste, som jo så endte med Nicolaj.

Anmeld

17. september 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Jeppe
Simon
Mark
Jonas
Jasper
Casper
Pelle
Otto
Sigurd
Daniel
David

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

17. september 2011

Josephinesmor

min lille dreng kommer til november og han skal hedde William

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.