navn til prinsen ??? hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

LinLin

stine_olesen skriver:

Hej

Vi skal have en dreng til til januar, jeg er godt nok den eneste der ved det bliver en dreng kunne ikke vente ups

Men hvad skal han hedde, har i nogen gode forslag hvad hedder jeres drenge børn ikke noget alt for indviklet og mærkeligt det vil manden ikke ha. kan selv rigtig godt lide Malte men neeeej det må han bestemt ikke hedde øv.

knus

Mine hedder David og Adam

Kan også godt lide Noam og William! (sidstnævnte er bare ALT for populært )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2011

Benjamins'mor

Min søn hedder Benjamin.  Har en lillebror der hedder Mathias. 

Anmeld

17. september 2011

LinLin

Georgia skriver:

Min hedder Mickas

Ellers Villads, William.

IKKE Noah, Oliver, Elias, Lukas - det hedder ALLE bare

Sjovt du nævner william så, når det ligger nr 1

Anmeld

17. september 2011

4kløver

Skal selv ha en dreng i dec og ved ikke hvad han skal hedde..
Min store søn hedder nicklas men ikke et navn jeg vil giv et barn.. skal så siges at det var fars ønske..
Så råb højt når du finder gode navne..

Anmeld

17. september 2011

Chewy

Vores sønnemand hedder Nicolaj. Et dejligt tidløst navn, der har været brugt altid. Peakede en del, da prins Nicolaj kom til, men er nu på vej ned igen, men stadig et brugt navn uden at han skal gå i klasse med 4 andre Nicolaj'er Og ja, så er der bare så mange søde kælenavne til - nicolajsen, nico (eller Nikkelaj som min lille niece siger)

Held og lykke med navnejagten, det er ikke nemt, men er sikker på I finder det perfekte navn til jeres søn

Anmeld

17. september 2011

LinLin

Chewy skriver:

Vores sønnemand hedder Nicolaj. Et dejligt tidløst navn, der har været brugt altid. Peakede en del, da prins Nicolaj kom til, men er nu på vej ned igen, men stadig et brugt navn uden at han skal gå i klasse med 4 andre Nicolaj'er Og ja, så er der bare så mange søde kælenavne til - nicolajsen, nico (eller Nikkelaj som min lille niece siger)

Held og lykke med navnejagten, det er ikke nemt, men er sikker på I finder det perfekte navn til jeres søn

Bare nysgerrig : hvordan vælger man så hvordan det skal staves? Er det fx bevidst at i har stavet jeres med c og j, når prinsen staves med k og i?

Vi (jeg) har helt bevidst valgt navne der kun kan staves på een måde  

Anmeld

17. september 2011

Camulla

Georgia skriver:

Min hedder Mickas

Ellers Villads, William.

IKKE Noah, Oliver, Elias, Lukas - det hedder ALLE bare

Hi hi, måtte lige smile af dit indlæg, for William er da nr. 1 over mest brugte drengenavne, så hvorfor gerne det, men ikke de andre?

Min dreng hedder også Micas... Dejligt navn

Anmeld

17. september 2011

LinLin

Camulla skriver:

Hi hi, måtte lige smile af dit indlæg, for William er da nr. 1 over mest brugte drengenavne, så hvorfor gerne det, men ikke de andre?

Det undrede jeg mig også over

Anmeld

17. september 2011

Georgia

Camulla skriver:

Ja lige nu, men de navne jeg nævnte er inden for de sidste 7 år blevet brugt MEGET FLITTIGT. Og det er William ikke, endnu.

Og ja dejligt navn.

Anmeld

17. september 2011

Georgia

DAs mor skriver:

Det undrede jeg mig også over

Ja lige nu, men de navne jeg nævnte er inden for de sidste 7 år blevet brugt MEGET FLITTIGT. Og det er William ikke, endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.