nattergalen skriver:
Den har heldigvis ikke vist sig endnu.. Jeg har dog haft sådan noget murren de sidste par dage.. Så jeg ved ikke om jeg er købt el solgt..
Vi er blevet henvist videre af vores læge, så umiddelbart er vi ved at komme igang på Riget.. Vi skal til samtale og undersøgelse om ca. 3-4 uger ifølge sygeplejersken jeg snakkede med..
Det kan også være det der presser og har gjort det endnu hårdere i denne mdr.. At jeg havde håbet vi liiiige kunne klare den selv på faldet rebet.. Men sådan skulle det ikke være.. 
Hvor er det dejligt at skrive med nogen der viser forståelse for den situation man står i.. Tusind tak for det
Hmm, jeg vil selvfølgelig ikke give dig nogen falske forhåbninger men du er gået over tid denne måned og du fornemmer murren. - måske du skulle prøve at teste igen og se hvad den siger? 
Jeg krydser fingre alt hvad jeg kan for dig/jer ! 
Til sammenligning kan jeg da fortælle at der skulle gå yderligere en uge, før jeg kunne få en test til at være positiv.
Dvs. jeg var 5 uger henne før jeg fik to streger frem på testen, da jeg var 4 uger henne viste den nemlig bragende negativ.
Så uden at give dig for mange forhåbninger - så KAN det jo være at det er lykkedes jer. 
Du må give en update hvis der skulle ske noget ...
Jeg håber det bedste! 
Anmeld