Nej hvor jeg synes det er hårdt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2011

Masig

nattergalen skriver:

Det er DYBT frustrerende.. Og som du skriver ikke noget vi kan gøre ved..

Okay, jeg er fra København..  

TIlføjer dig lige som ven Så kan vi måske skrive PB istedet

Bare i orden

Nej hvis bare der var noget man kunne gøre, uanset hvad... Men man er fuldstændig magtesløs jo...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2011

Filippa & Liva

nattergalen skriver:

Jo det er den nok.. Men kender du det jeg vil ikke sætte min lid til det, så hellere sige den ikke er der.. 

Der har været lidt bøvl i min cyklus de sidste to mdr har den heddet 27 og 25 dage, normalt plejer den at hedde 28 dage...
Går jeg ud fra de 28 dage, så burde jeg ha mens i går og er gået en dag over tid..

Men nøj hvor jeg synes det er hårdt  

Jeg forstår dig fuldt ud ...

Især fordi man er så bange for at blive frygtelig skuffet.

Er du stadig gået over tid, eller har din mens (forhåbentlig ikke) vist sig?

Jeg kan godt forstå du synes det er hårdt, 12 måneder er også længe at prøve - har I snakket med lægen omkring det?

Anmeld

18. september 2011

nattergalen

BigBabyWish skriver:

Jeg forstår dig fuldt ud ...

Især fordi man er så bange for at blive frygtelig skuffet.

Er du stadig gået over tid, eller har din mens (forhåbentlig ikke) vist sig?

Jeg kan godt forstå du synes det er hårdt, 12 måneder er også længe at prøve - har I snakket med lægen omkring det?

Den har heldigvis ikke vist sig endnu.. Jeg har dog haft sådan noget murren de sidste par dage.. Så jeg ved ikke om jeg er købt el solgt.. 

Vi er blevet henvist videre af vores læge, så umiddelbart er vi ved at komme igang på Riget.. Vi skal til samtale og undersøgelse om ca. 3-4 uger ifølge sygeplejersken jeg snakkede med.. 
Det kan også være det der presser og har gjort det endnu hårdere i denne mdr.. At jeg havde håbet vi liiiige kunne klare den selv på faldet rebet.. Men sådan skulle det ikke være..

Hvor er det dejligt at skrive med nogen der viser forståelse for den situation man står i.. Tusind tak for det  

Anmeld

18. september 2011

Filippa & Liva

nattergalen skriver:

Den har heldigvis ikke vist sig endnu.. Jeg har dog haft sådan noget murren de sidste par dage.. Så jeg ved ikke om jeg er købt el solgt.. 

Vi er blevet henvist videre af vores læge, så umiddelbart er vi ved at komme igang på Riget.. Vi skal til samtale og undersøgelse om ca. 3-4 uger ifølge sygeplejersken jeg snakkede med.. 
Det kan også være det der presser og har gjort det endnu hårdere i denne mdr.. At jeg havde håbet vi liiiige kunne klare den selv på faldet rebet.. Men sådan skulle det ikke være..

Hvor er det dejligt at skrive med nogen der viser forståelse for den situation man står i.. Tusind tak for det  

Hmm, jeg vil selvfølgelig ikke give dig nogen falske forhåbninger men du er gået over tid denne måned og du fornemmer murren. - måske du skulle prøve at teste igen og se hvad den siger?

Jeg krydser fingre alt hvad jeg kan for dig/jer !

Til sammenligning kan jeg da fortælle at der skulle gå yderligere en uge, før jeg kunne få en test til at være positiv.

Dvs. jeg var 5 uger henne før jeg fik to streger frem på testen, da jeg var 4 uger henne viste den nemlig bragende negativ.

Så uden at give dig for mange forhåbninger - så KAN det jo være at det er lykkedes jer.

Du må give en update hvis der skulle ske noget ...

Jeg håber det bedste!

Anmeld

18. september 2011

nattergalen

BigBabyWish skriver:

Hmm, jeg vil selvfølgelig ikke give dig nogen falske forhåbninger men du er gået over tid denne måned og du fornemmer murren. - måske du skulle prøve at teste igen og se hvad den siger?

Jeg krydser fingre alt hvad jeg kan for dig/jer !

Til sammenligning kan jeg da fortælle at der skulle gå yderligere en uge, før jeg kunne få en test til at være positiv.

Dvs. jeg var 5 uger henne før jeg fik to streger frem på testen, da jeg var 4 uger henne viste den nemlig bragende negativ.

Så uden at give dig for mange forhåbninger - så KAN det jo være at det er lykkedes jer.

Du må give en update hvis der skulle ske noget ...

Jeg håber det bedste!

Ja og så er håbet sat i mig  

Inderst inde sidder jeg da også med et lille håb.. Og hvor er det rart at høre at du også først testede positivt i uge 5 for så er der stadig håb.. Ihh hvor jeg håber og ønsker det..
Havde du nogen symptomer inden du testede positivt?

Jeg tror jeg venter med at teste til i morgen, så er det nemlig to dage siden sidste test  

Anmeld

18. september 2011

Filippa & Liva

nattergalen skriver:

Ja og så er håbet sat i mig  

Inderst inde sidder jeg da også med et lille håb.. Og hvor er det rart at høre at du også først testede positivt i uge 5 for så er der stadig håb.. Ihh hvor jeg håber og ønsker det..
Havde du nogen symptomer inden du testede positivt?

Jeg tror jeg venter med at teste til i morgen, så er det nemlig to dage siden sidste test  

Jamen inden jeg testede positivt oplevede jeg, ligesom dig, en murren i min mave og underliv.. det er svært at beskrive nøjagtig hvordan det føltes men jeg kunne mærke en forskel i min mave men slog det hen med at det sikkert bare var noget jeg havde spist eller andet - dog varede denne murren i lang tid.

God idé at teste i morgen.

Må jeg spørge om I har brugt ÆL tests for at være sammen på "det bedste tidspunkt."

Anmeld

18. september 2011

nattergalen

BigBabyWish skriver:

Jamen inden jeg testede positivt oplevede jeg, ligesom dig, en murren i min mave og underliv.. det er svært at beskrive nøjagtig hvordan det føltes men jeg kunne mærke en forskel i min mave men slog det hen med at det sikkert bare var noget jeg havde spist eller andet - dog varede denne murren i lang tid.

God idé at teste i morgen.

Må jeg spørge om I har brugt ÆL tests for at være sammen på "det bedste tidspunkt."

Nej ikke æl test, men jeg har de sidste par gange været obs på udflåd og smerter og tilpasset det på den måde.. Dog har jeg invisteret i æl test efterfølgende.. Håber ikke de bliver relevante

Og det med murren i maven er også det eneste jeg har.. Jo også synes jeg min mave ser oppustet ud selvom jeg ikke føler det.. Men er så bange for det bare er noget jeg bilder mig ind..  

Men nu  for den måske er der

Anmeld

18. september 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Ved egentlig ikke hvad jeg vil skrive vil bare lige give dig et

Og mist aldrig håbet. Første gang blev jeg gravid efter vi prøvede i 2 år. Og næste gang skulle der gå næsten 7 år. Jeg krydser fingerene for dig og siger at den (insallah) er der denne gang

Anmeld

18. september 2011

nattergalen

Aisha skriver:

Ved egentlig ikke hvad jeg vil skrive vil bare lige give dig et

Og mist aldrig håbet. Første gang blev jeg gravid efter vi prøvede i 2 år. Og næste gang skulle der gå næsten 7 år. Jeg krydser fingerene for dig og siger at den (insallah) er der denne gang

ihhh aisha tusind tak.. 

har nok også håbet, men det forsvinder ind imellem..

tak igen

Anmeld

18. september 2011

Filippa & Liva

nattergalen skriver:

Nej ikke æl test, men jeg har de sidste par gange været obs på udflåd og smerter og tilpasset det på den måde.. Dog har jeg invisteret i æl test efterfølgende.. Håber ikke de bliver relevante

Og det med murren i maven er også det eneste jeg har.. Jo også synes jeg min mave ser oppustet ud selvom jeg ikke føler det.. Men er så bange for det bare er noget jeg bilder mig ind..  

Men nu  for den måske er der

Oppustethed kan jeg også huske jeg følte..

Jeg krydser fingre for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.