nattergalen skriver:
Hvor jeg synes det er hårdt..
Vi har prøvet i 12 mdr at blive gravide.. Og det er ikke lykkes endnu.. Jeg kan mærke at det tager meget på mig psykisk.. Tanken om at der måske stadig er lang vej endnu kan jeg slet ikke håndtere..
Håbede den var der denne mdr, men nu er jeg gået over tid og kun fået negative test, så det lille håb jeg havde er bare bristet..
Jeg har ikke rigtig nogen jeg kan dele denne processe med andre end min mand og jer piger herinde.. Det synes jeg også gør det endnu hårdere.. Hvor kunne jeg tænke mig en tæt på mig, veninde, jeg kunne dele det med, men de få jeg kender har bare så rygende travlt..
Hvad har i gjort når det bare har været så HÅRDT og i følte i bare ikke kunne klare det mere?
Vi har prøvet snart 10 mdr og det er bare SÅ hårdt... Især fordi mine venner og familie på min alder alle sammen er blevet gravide, eller har født inden for den tid vi har forsøgt... Og de viser jo alle sammen deres børn frem og snakker om deres graviditet osv, og de kan slet ikke sætte sig ind i hvordan det er at gå og vente... Der er nemlig ingen af dem der har skulle vente mere end max 3 mdr på det... Så jeg har heller ikke mange at snakke med om det, nogle enkelte fra babygalleri.dk og så de tråde man kan lave herinde, men jeg mangler også en veninde som jeg kan fortælle mine frustrationer til og som forstår hvad man går igennem...
Har mistet en veninde på den her konto fordi hun blev gravid med det samme og slet slet ikke kan forstå hvordan det er at gå og vente på det, tværtimod så hælder hun bare salt i såret ved at sige at hun er glad for hun ikke skulle vente og hun har jo ikke så travlt med nr. to som jeg har eftersom jeg ikke har fået nr. et endnu... Sådan nogel kommentarer kommer folk ofte med og så den der: Det skal nok komme!!!
Det ved de jo ikke om det nok skal!!!
Så ja, jeg kan helt klart godt forstå hvordan du har det.... Det er hammer hårdt... Jeg gør ikke så meget for at komme igennem det, jeg synes humøret går op og ned for hver cyklus, nogle gange er jeg positiv, andre gange er jeg sikker på det aldrig lykkes... 
Anmeld