Mangler en kjole i str. 62 til min søsters bryllup :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. september 2011

Lunae

Du kan tjekke mine annoncer! Har en sød lyserød kjole i str 62

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Leonora

Maalene skriver:

Det var jo slet slet ikke galt

Har du nogle stoffer, som man kan vælge imellem, eller køber man selv noget og sender til dig eller hvordan?

Skal lige have den clearet med min bedre halvdel inden jeg bestiller noget, vi er ikke altid helt enige om, hvad der er flot Hihi... Men er sikker på han også er vild med den kjole

De fleste som vælger liberty bestiller det fra malika rosa og får det sendt til min adr. Ellers kan jeg købe stof i stof2000. Det er ik noget problem

Ja den kan sagtens laves i satin men det skal være en go kvalitet for at det er rart for baby at have på

Når du har talt med din bedre halvdel så smid mig en mail eller SMS. Adr og nr finder du på hjemmesien

Jeg har som du nok ved selv termin om ik så længe og vil helst nå at sy inden da man jo ik lige ved hvordan baby arter sig

Det er heldigvis ik en kjole der tager så lang tid så jeg kan nok odt få det presset ind trods baby ...

Go aften

Anmeld

18. september 2011

TrineMine86

nu siger du godt nok at det ikke må været alt for meget prinsesse, men synes nu den her sød til et bryllup

http://www.sweet-design.dk/pretty-organza-3089-lyseroed-p-3376.html 

Anmeld

18. september 2011

Lullaby*

TrineMine86 skriver:

nu siger du godt nok at det ikke må været alt for meget prinsesse, men synes nu den her sød til et bryllup

Den er nemlig bare så fin!

Vi har den i hvid.

Pretty Organza 3089 hvid

Anmeld

18. september 2011

Happiness

Da Lukas var 5 uger var han i str 62. Og han var jo ikke stor da han kom ud (3280). Så ville nok også vælge en i str 62. Om ikke andet må du finde en mindre "nødkjole" og så kan du bruge den hjemmesyet senere.

Anmeld

19. september 2011

Maalene

Lunae skriver:

Du kan tjekke mine annoncer! Har en sød lyserød kjole i str 62

Det vil jeg gøre med det samme

Anmeld

19. september 2011

Maalene

Leonora skriver:

De fleste som vælger liberty bestiller det fra malika rosa og får det sendt til min adr. Ellers kan jeg købe stof i stof2000. Det er ik noget problem

Ja den kan sagtens laves i satin men det skal være en go kvalitet for at det er rart for baby at have på

Når du har talt med din bedre halvdel så smid mig en mail eller SMS. Adr og nr finder du på hjemmesien

Jeg har som du nok ved selv termin om ik så længe og vil helst nå at sy inden da man jo ik lige ved hvordan baby arter sig

Det er heldigvis ik en kjole der tager så lang tid så jeg kan nok odt få det presset ind trods baby ...

Go aften

Uhh, han synes vi skal vente med at købe og se hvad der kommer - men prøver altså lige og overtale ham - for der er ingenting i butikkerne overhovedet, så vender tilbage hurtigst muligt i håb om, at jeg får ham overtalt

Anmeld

19. september 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

Den var faktisk lidt sød

Og prisen er der jo ingenting og sige til... Hehe... Spændt på hvad manden siger

Tak for linket søde

Anmeld

19. september 2011

Maalene

Happiness skriver:

Da Lukas var 5 uger var han i str 62. Og han var jo ikke stor da han kom ud (3280). Så ville nok også vælge en i str 62. Om ikke andet må du finde en mindre "nødkjole" og så kan du bruge den hjemmesyet senere.

Ja, vi har nemlig et hold venner, som fik en pige på 3630 og efter 1 måned var hun i en 62 - og det er nok den størrelse vores også får, hvis hun kommer til termin

Ville være træls at købe en kjole, som er for lille ihvertfald

Og tusind tak søde

Anmeld

19. september 2011

Leonora

Maalene skriver:

Uhh, han synes vi skal vente med at købe og se hvad der kommer - men prøver altså lige og overtale ham - for der er ingenting i butikkerne overhovedet, så vender tilbage hurtigst muligt i håb om, at jeg får ham overtalt

Det er bare helt ok
Jeg kan sy den lynhurtigt hvis du alligevel får brug for den

Go mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.