Mangler en kjole i str. 62 til min søsters bryllup :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. september 2011

Maalene

Leonora skriver:

Jeg er netop i gang med en dåbs kjole i samme model og str 62
Den skal laves i thai silke. Jeg tager 200 for at sy den og så skal jeg bruge ca 60 cm stof når det er så lille en str

Så alt efter hvad stof du vælger koster den fra 230 kr og op efter. Det du ser på siden er liberty stof. Det er lidt dyrt pr meter ( ca 200 kr) men også rigtig go kvalitet

Liberty stof kan du se på den hjemmeside der hedder malika-rosa.dk. Det er en lille privat forhandler på Amager

Ellers har stof2000 også fine stoffer til ca 60 kr pr meter. Og jeg skal som sagt kun bruge ca 60 cm stof

Håbet du blev lidt klogere

Det var jo slet slet ikke galt

Har du nogle stoffer, som man kan vælge imellem, eller køber man selv noget og sender til dig eller hvordan?

Skal lige have den clearet med min bedre halvdel inden jeg bestiller noget, vi er ikke altid helt enige om, hvad der er flot Hihi... Men er sikker på han også er vild med den kjole

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

Maalene

Mumto3 skriver:

Jeg var til min svigerindes bryllup da vores datter var 3 mdr (så hendes kjole bliver nok for stor til din datter), og jeg fik skræddersyet en kjole til mig til brylluppet, og så fik jeg skrædderen til at sy en kjole til min datter i samme stof, så vi matchede. Det var i silketaft med påsyede/broderende lyserøde blomster og lysegrønne blade. Meget enkelt og stil-ligt.

Hvis du vil se et billed og du ikke tror den blvier for stor, kan du sende mig en pb med din mailadresse.

Den bliver nok desværre for stor, for hun er kun 3 uger, hvis jeg går over tid - desværre...

Men ellers en kanon idé at den passede til din kjole Ved desværre ikke, hvilken kjole jeg skal have på, da det ikke er godt og vide, hvad jeg kan klemme mig i en måned efter fødslen

Anmeld

15. september 2011

Maalene

Leonora skriver:

Jeg er netop i gang med en dåbs kjole i samme model og str 62
Den skal laves i thai silke. Jeg tager 200 for at sy den og så skal jeg bruge ca 60 cm stof når det er så lille en str

Så alt efter hvad stof du vælger koster den fra 230 kr og op efter. Det du ser på siden er liberty stof. Det er lidt dyrt pr meter ( ca 200 kr) men også rigtig go kvalitet

Liberty stof kan du se på den hjemmeside der hedder malika-rosa.dk. Det er en lille privat forhandler på Amager

Ellers har stof2000 også fine stoffer til ca 60 kr pr meter. Og jeg skal som sagt kun bruge ca 60 cm stof

Håbet du blev lidt klogere

Hov, kan man måske sy den i noget satin/silke - eller hvordan?

Tænkte lidt det kunne være rigtig fint, når mange kommer i sådan nogle silke-kjoler til et bryllup

Anmeld

15. september 2011

Alba

Maalene skriver:

Hej piger

HJÆLP - min fantastiske søster sklal giftes i slutningen af oktober, hvor lillepigen cirka er en måned, så regner med en str. 62 passer meget godt der (hellere lidt for stor end lidt for lille)

Har søgt og søgt på nettet, men kan bare ikke finde nogle fine kjoler, så er der ikke en af jer, som har set en rigtig rigtig fin kjole på nettet eller tilfældigvis har en liggende hjemme, som I vil sælge i str. 62?

Hjælp mig piger

Læste godt hellere for stor end for lille men 62 er da MEGET stort til en baby på 1 måned.

Anmeld

15. september 2011

Maalene

Alba skriver:

Læste godt hellere for stor end for lille men 62 er da MEGET stort til en baby på 1 måned.

Synes det er svært - hvis hun kommer til termin bliver er hun nok omkring 3600 og var selv 54 lang, så er bange for, at 56 bliver for lille

Anmeld

15. september 2011

Alba

Maalene skriver:

Synes det er svært - hvis hun kommer til termin bliver er hun nok omkring 3600 og var selv 54 lang, så er bange for, at 56 bliver for lille

jeg vil næsten satse min gode nats søvn på at den bliver for stor, synes bare det ser lidt klunset ud når børn har for stort tøj på og i så en lille alder [1 måned] så er én str. meget stor.

Siger det altså ikke for at være sur, men synes jo at din lille pige skal være noget så yndig på sådan en dag og alle de billeder som vil blive taget og demt for den dag.

Anmeld

15. september 2011

Maalene

Alba skriver:

jeg vil næsten satse min gode nats søvn på at den bliver for stor, synes bare det ser lidt klunset ud når børn har for stort tøj på og i så en lille alder [1 måned] så er én str. meget stor.

Siger det altså ikke for at være sur, men synes jo at din lille pige skal være noget så yndig på sådan en dag og alle de billeder som vil blive taget og demt for den dag.

Kan kun give dig ret - men hvis jeg nu får den syet, så kan det være hun kan lave den i en lidt stor 56/lille 62, så er der nok større chance for, at den passer

Men uhh det er svært - ville jo være hammer ærgerligt, hvis den var for lille, når dagen kom

Anmeld

15. september 2011

Alba

Maalene skriver:

Kan kun give dig ret - men hvis jeg nu får den syet, så kan det være hun kan lave den i en lidt stor 56/lille 62, så er der nok større chance for, at den passer

Men uhh det er svært - ville jo være hammer ærgerligt, hvis den var for lille, når dagen kom

ja, meget forståeligt, men en god 60'er er vel lidt bedre, man kan jo lave kjolen så den ikke er for stor i ærmerne men kropsmæssigt ikke har betydning, altså ret løs i det??

Anmeld

15. september 2011

Maalene

Alba skriver:

ja, meget forståeligt, men en god 60'er er vel lidt bedre, man kan jo lave kjolen så den ikke er for stor i ærmerne men kropsmæssigt ikke har betydning, altså ret løs i det??

Ja, lige præcis... Må forhøre mig hos hende, hvis det er det det ender med - ellers må jeg vente med at købe en kjole til sidste øjeblik, så den får den rigtige størrelse

Men sødt af dig lige at nævne det - ikke nemt og vide hvor stor en baby man får jo, så dejligt du lige ville nævne størrelsen, da jeg jo af gode grunde ikke kender så meget til det endnu

Anmeld

15. september 2011

Alba

Maalene skriver:

Ja, lige præcis... Må forhøre mig hos hende, hvis det er det det ender med - ellers må jeg vente med at købe en kjole til sidste øjeblik, så den får den rigtige størrelse

Men sødt af dig lige at nævne det - ikke nemt og vide hvor stor en baby man får jo, så dejligt du lige ville nævne størrelsen, da jeg jo af gode grunde ikke kender så meget til det endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.