Mangler en kjole i str. 62 til min søsters bryllup :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.368 visninger
32 svar
0 synes godt om
15. september 2011

Maalene

Hej piger

HJÆLP - min fantastiske søster sklal giftes i slutningen af oktober, hvor lillepigen cirka er en måned, så regner med en str. 62 passer meget godt der (hellere lidt for stor end lidt for lille)

Har søgt og søgt på nettet, men kan bare ikke finde nogle fine kjoler, så er der ikke en af jer, som har set en rigtig rigtig fin kjole på nettet eller tilfældigvis har en liggende hjemme, som I vil sælge i str. 62?

Hjælp mig piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

birthee

Maalene skriver:

Hej piger

HJÆLP - min fantastiske søster sklal giftes i slutningen af oktober, hvor lillepigen cirka er en måned, så regner med en str. 62 passer meget godt der (hellere lidt for stor end lidt for lille)

Har søgt og søgt på nettet, men kan bare ikke finde nogle fine kjoler, så er der ikke en af jer, som har set en rigtig rigtig fin kjole på nettet eller tilfældigvis har en liggende hjemme, som I vil sælge i str. 62?

Hjælp mig piger

Kan du sy??? For så har jeg et rigtigt sødt mønster på en fin lille kjole  Caroline havde den på efter hendes dåbskjole til barnedåben

Anmeld

15. september 2011

Maalene

birthee skriver:

Kan du sy??? For så har jeg et rigtigt sødt mønster på en fin lille kjole  Caroline havde den på efter hendes dåbskjole til barnedåben

Altså kan finde ud af at sy de tulle-bukser, som er så populære herinde, men det er jo heller ikke det aller sværeste

Har prøvet at sy en anden kjole, men det gik IKKE ret godt... Hehe... Altså det blev da en kjole, men ligner ikke helt den jeg prøvede på at sy

Hvis opskriften er nem, kan jeg nok godt finde ud af det, ellers vil min mor med garanti hjælpe

Har du et billede af hende i den?

Anmeld

15. september 2011

Leonora

Jeg kan sy
Se evt min hjemmeside www.Norastar.dk

Go valg aften

Anmeld

15. september 2011

Maalene

Leonora skriver:

Jeg kan sy

Go valg aften

Uhh, kigger med det samme

Tusind tak - og i lige måde

Anmeld

15. september 2011

Maalene

Leonora skriver:

Jeg kan sy

Go valg aften

Er helt vild med den første kjole på din hjemmeside, kan rigtig godt lide modellen - hvad skal du have for den i en str. 62?
Afhænger måske af, hvilket stof det skal være eller hvordan?

Anmeld

15. september 2011

cnmigo

Ved ikke hvad stil du søger men har f.eks. den her:

Ellers kan du kigge mere her:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1831505225530.103721.1177365780&type=1

Anmeld

15. september 2011

Leonora

Maalene skriver:

Er helt vild med den første kjole på din hjemmeside, kan rigtig godt lide modellen - hvad skal du have for den i en str. 62?
Afhænger måske af, hvilket stof det skal være eller hvordan?

Jeg er netop i gang med en dåbs kjole i samme model og str 62
Den skal laves i thai silke. Jeg tager 200 for at sy den og så skal jeg bruge ca 60 cm stof når det er så lille en str

Så alt efter hvad stof du vælger koster den fra 230 kr og op efter. Det du ser på siden er liberty stof. Det er lidt dyrt pr meter ( ca 200 kr) men også rigtig go kvalitet

Liberty stof kan du se på den hjemmeside der hedder malika-rosa.dk. Det er en lille privat forhandler på Amager

Ellers har stof2000 også fine stoffer til ca 60 kr pr meter. Og jeg skal som sagt kun bruge ca 60 cm stof

Håbet du blev lidt klogere

Anmeld

15. september 2011

Maalene

cnmigo skriver:

Ved ikke hvad stil du søger men har f.eks. den her:

Ellers kan du kigge mere her:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1831505225530.103721.1177365780&type=1

Den er nok lidt for "prinsesse"

Uhh, tak for link - kigger lige med det samme

Anmeld

15. september 2011

Mumto3

Jeg var til min svigerindes bryllup da vores datter var 3 mdr (så hendes kjole bliver nok for stor til din datter), og jeg fik skræddersyet en kjole til mig til brylluppet, og så fik jeg skrædderen til at sy en kjole til min datter i samme stof, så vi matchede. Det var i silketaft med påsyede/broderende lyserøde blomster og lysegrønne blade. Meget enkelt og stil-ligt.

Hvis du vil se et billed og du ikke tror den blvier for stor, kan du sende mig en pb med din mailadresse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.