Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaValby skriver: Du skal da ikke sige tak Jeg og håbet skal man altid holde. Hvornår skulle du have haft mens? Hvis du stadig ikke har fået det om et par dage så prøv de digitale test. Uhh har 11 dage til termin nu, så det nærmer sig
Du skal da ikke sige tak Jeg og håbet skal man altid holde. Hvornår skulle du have haft mens? Hvis du stadig ikke har fået det om et par dage så prøv de digitale test. Uhh har 11 dage til termin nu, så det nærmer sig
Ja det er lidt rodet, fordi min mens har været rodet.. De sidste to mdr har den været kortere end normalen som er 28 dage, så skal jeg følge de sidste to mdr så er jeg tre dage over.. Skal jeg følge min normale cyklus på 28 dage så burde jeg ha fået det i dag.. Så det kan stadig nåes..
Men håber da på det bliver væk Vil en digital test vise en graviditet der ikke kan måles på de alm test endnu? Hvis man vel og mærke er gravi?
Ja det er så lige rundt om hjørnet for dig.. Håber det kommer til at gå Jer rigtig godt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nattergalen skriver: Ja det er lidt rodet, fordi min mens har været rodet.. De sidste to mdr har den været kortere end normalen som er 28 dage, så skal jeg følge de sidste to mdr så er jeg tre dage over.. Skal jeg følge min normale cyklus på 28 dage så burde jeg ha fået det i dag.. Så det kan stadig nåes.. Men håber da på det bliver væk Vil en digital test vise en graviditet der ikke kan måles på de alm test endnu? Hvis man vel og mærke er gravi? Ja det er så lige rundt om hjørnet for dig.. Håber det kommer til at gå Jer rigtig godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128