Forskel på smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.475 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. september 2011

nattergalen

Ja jeg bliver nød til at spørge.. 

Kan i af jer der har været/er gravide mærke forskel på det som mange beskriver som "mens smerter" når de finder ud af de er gravide el lige inden og så "rigtige" mens smerter..?

Er der egentlig en forskel på de to former for smerter man mærker? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2011

nattergalen

Slet ingen der vil dele erfaring? el mening?

Anmeld

15. september 2011

nattergalen

Jeg opper lige en gang.. 

Anmeld

15. september 2011

CamillaSoefelt

nattergalen skriver:

Kan i af jer der har været/er gravide mærke forskel på det som mange beskriver som "mens smerter" når de finder ud af de er gravide el lige inden og så "rigtige" mens smerter..?

Jeg synes umiddelbart det er meget ens smerter faktisk... Du mener lige når man er blevet gravid pg ved alm mens eller hvordan?

Anmeld

15. september 2011

nattergalen

CamillaSoefelt skriver:

Jeg synes umiddelbart det er meget ens smerter faktisk... Du mener lige når man er blevet gravid pg ved alm mens eller hvordan?

Ja netop Camilla.. Tænker på alm mens og lige inden graviditet.. 

Jeg har nemlig ikke fået min mens endnu men har dog fået mens smerter, synes dog de virker anderledes, mildere og ikke så konstante..

Kan simpelthen ikke finde ud af om det bare er mig el det evt er muligt at jeg er gravid.. Har også mild kvalme og svimmelhed..

Anmeld

16. september 2011

CamillaSoefelt

nattergalen skriver:

Ja netop Camilla.. Tænker på alm mens og lige inden graviditet.. 

Jeg har nemlig ikke fået min mens endnu men har dog fået mens smerter, synes dog de virker anderledes, mildere og ikke så konstante..

Kan simpelthen ikke finde ud af om det bare er mig el det evt er muligt at jeg er gravid.. Har også mild kvalme og svimmelhed..

Jamen det lyder da ganske lovende:-)! Har du taget en test? Hvis ikke så afsted med dig så hurtig du kan så du kan få vished:-)!

Anmeld

16. september 2011

nattergalen

CamillaSoefelt skriver:

Jamen det lyder da ganske lovende:-)! Har du taget en test? Hvis ikke så afsted med dig så hurtig du kan så du kan få vished:-)!

Ja så forsvandt det lille smule håb jeg havde har li testet negativt.. Jeg tør næsten ikke håbe på jeg er en af den der tester sent, og forventer derfor min mens hvert øjeblik det skal være..

Anmeld

16. september 2011

CamillaSoefelt

nattergalen skriver:

Ja så forsvandt det lille smule håb jeg havde har li testet negativt.. Jeg tør næsten ikke håbe på jeg er en af den der tester sent, og forventer derfor min mens hvert øjeblik det skal være..

Øv altså;-(. Ved godt det er svært og tænke, men op på hesten igen.

Kram herfra

Anmeld

16. september 2011

nattergalen

CamillaSoefelt skriver:

Øv altså;-(. Ved godt det er svært og tænke, men op på hesten igen.

Kram herfra

Tak. Der er ikke andet for.. Men næste gang skal vi i IUI så må vi se om det hjælper.. Knus herfra..

Anmeld

16. september 2011

Sitrani

nattergalen skriver:

Hej . Jeg synes det er nøjagtige samme slags smerter - men da jeg blev gravid var smerterne længerevarende, altså i flere dage i træk, end når jeg plejede at få menses..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.