Forskel på smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2011

nattergalen

STN skriver:

Hej . Jeg synes det er nøjagtige samme slags smerter - men da jeg blev gravid var smerterne længerevarende, altså i flere dage i træk, end når jeg plejede at få menses..

Hejsa, vil det sige de var konstante over flere dage? Jeg testede negativt i morgen så regner desværre ikke med noget i denne omgang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2011

Sitrani

nattergalen skriver:

Hejsa, vil det sige de var konstante over flere dage? Jeg testede negativt i morgen så regner desværre ikke med noget i denne omgang

Ja, stort set konstante....
Ej, hvor ærgerligt.. Held og lykke næste gang! Det skal nok komme.. Hvor længe har du prøvet??

Anmeld

16. september 2011

nattergalen

STN skriver:

Ja, stort set konstante....
Ej, hvor ærgerligt.. Held og lykke næste gang! Det skal nok komme.. Hvor længe har du prøvet??

Takker.. Næste gang bliver det med vores første IUI forsøg.. 
vi har prøvet i et helt år, så gik lige rundt og håbede.. Og nu må min mens gerne komme så vi kan gå videre..

Anmeld

16. september 2011

Sitrani

nattergalen skriver:

Takker.. Næste gang bliver det med vores første IUI forsøg.. 
vi har prøvet i et helt år, så gik lige rundt og håbede.. Og nu må min mens gerne komme så vi kan gå videre..

Puha, det er også længe at gå og prøve.. Her skete det efter 2 cyklusser, altså jeg var gravid sidst i oktober efter jeg stoppede på p-piller 1. august sidste år  Nu har vi en lille datter på 3 mdr. Håber da at I ikke skal alt for meget igennem for at få en lille bebs  Det kan jeg forestille mig er hårdt.. Men for nogen skal der bare mere til, desværre Men det er nok det hele værd i sidste ende...

Anmeld

16. september 2011

CamillaValby

Du må ikke hænge mig op på det smukke. Men jeg plejer at have slemme mens. smerter. Men mener at de var en smule mildere den måned, men er ikke helt sikker.

for at den er der nu

Anmeld

16. september 2011

nattergalen

STN skriver:

Puha, det er også længe at gå og prøve.. Her skete det efter 2 cyklusser, altså jeg var gravid sidst i oktober efter jeg stoppede på p-piller 1. august sidste år  Nu har vi en lille datter på 3 mdr. Håber da at I ikke skal alt for meget igennem for at få en lille bebs  Det kan jeg forestille mig er hårdt.. Men for nogen skal der bare mere til, desværre Men det er nok det hele værd i sidste ende...

Tillykke med hende, og den dejlig nemt med kun to forsøg

Jeg er helt sikker på det er det hele værd i sidste ende, men hvor vil jeg ønske at det ikke tog så lang tid, og hvor jeg håber vi ikke skal igennem rigtig meget med behandlingen for kan forestille mig psyken bliver udprøvet gang på gang.. 

Tak for dine søde tanker

Anmeld

16. september 2011

Sitrani

nattergalen skriver:

Tillykke med hende, og den dejlig nemt med kun to forsøg

Jeg er helt sikker på det er det hele værd i sidste ende, men hvor vil jeg ønske at det ikke tog så lang tid, og hvor jeg håber vi ikke skal igennem rigtig meget med behandlingen for kan forestille mig psyken bliver udprøvet gang på gang.. 

Tak for dine søde tanker

Det var så lidt....

Helt sikkert.... Det er nok ikke det nemmeste!

Ja, det var jo så ikke kun 2 forsøg Men 2 cyklusser... Vi "forsøgte" jo næsten hver dag, for at det skulle lykkes.... hehe..

Anmeld

16. september 2011

nattergalen

CamillaValby skriver:

Du må ikke hænge mig op på det smukke. Men jeg plejer at have slemme mens. smerter. Men mener at de var en smule mildere den måned, men er ikke helt sikker.

for at den er der nu

Tak Camilla  

Jeg tog en test i dag morges den var negativ.. Så jeg har lidt sagt til mig selv den heller ikke er der denne mdr, nok mest for ikke at blive skuffet, men inderst inde har jeg nok et lille håb endnu ind til mens viser sig, el forhåbentlig ikke

Knus herfra.. 

PS: er du ikke også lige over din fødetid el er det bare mig  

Anmeld

16. september 2011

nattergalen

STN skriver:

Det var så lidt....

Helt sikkert.... Det er nok ikke det nemmeste!

Ja, det var jo så ikke kun 2 forsøg Men 2 cyklusser... Vi "forsøgte" jo næsten hver dag, for at det skulle lykkes.... hehe..

Ja mente to cykluser
Og de der forsøg på næsten daglig basis er jo også hyggeligt  

Anmeld

16. september 2011

CamillaValby

nattergalen skriver:

Tak Camilla  

Jeg tog en test i dag morges den var negativ.. Så jeg har lidt sagt til mig selv den heller ikke er der denne mdr, nok mest for ikke at blive skuffet, men inderst inde har jeg nok et lille håb endnu ind til mens viser sig, el forhåbentlig ikke

Knus herfra.. 

PS: er du ikke også lige over din fødetid el er det bare mig  

Du skal da ikke sige tak

Jeg og håbet skal man altid holde. Hvornår skulle du have haft mens? Hvis du stadig ikke har fået det om et par dage så prøv de digitale test.

Uhh har 11 dage til termin nu, så det nærmer sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.