Nogen der har oplevet at gå mere end 7 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Snehund

Risen skriver:

Tak for det, den vil jeg prøve at finde. Har også google mig lidt frem til at der er flere kvinder som er gået laangt over tid og først har kun få endeligt svar ved en blodprøve hos lægen. Jeg testede positivt med min 1 da jeg var 6 uger henne, så hvis jeg ikke tester positivt på mandag må jeg en tur op til ham og brokke mig 

Ved du hvilke test der er ekstra sensitive?  

Tror nok mærket Clearblue laver teste, der kan måle svage doser hcg - har ikke selv prøvet dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

lycly

Risen skriver:

Øv, fandt du så ud af hvad grunden var til det? 

Nej, det fandt jeg aldrig rigtig ud af faktisk Men min cyklus har også altid opført sig mærkeligt

Anmeld

13. september 2011

CamillaValby

Har prøvet at gå 14 dage over tid uden nogen grund

for at du bare danner hcg langsomt. Men kan anbefale clearblue hvor der står gravid/ikke gravid.

Anmeld

13. september 2011

Alba

ja det har jeg prøvet, og det er SÅ irriterende..

Anmeld

13. september 2011

Ciss

Jeg har ved et par anledninger gået ca 14 dage over. En enkelt gang tre uger.

Men det har aldrig været noget ved de anledninger.

Hos mig hænger det rigtig meget sammen med stress, så da jeg forsøgte at blive gravid, måtte jeg virkelig passe på ikke at stresse, og det var sinsygt vanskeligt ikke at stresse, når jeg gik og ventede på at kunne tage testen.

Jeg har også fået sent udslag på testen hver gang.

De gange, jeg er blevet gravid, har scanninger mm vist at cyklusen har været stabil.

Mit bedste råd vil være at forsøge at slappe mest mulig af og om muligt tænke på andre ting et par dage. Du finder uanset snart ud af, om det er det ene eller det andet.....

Anmeld

13. september 2011

Tona

Risen skriver:

Men med hensyn til lægen og blodprøven, hvordan virker det? Jeg mener hvis jeg danner HTC homon burde testen være fin positiv, så hvad kigger de efter i en blodprøve?

Jeg ved det ikke helt. Men der er nogen som ikke kan "aktivere" sådan en test, selv om de er gravide, eller evt først kan gøre det sent i graviditeten. Men i blodprøven kan man straks se det. Men jeg ved ikke hvordan eller hvorfor

Anmeld

14. september 2011

TbCp

Risen skriver:

Fantastisk! Håber det også gør sig gælende for mig. Hvordan og hvorledes med din 2 graviditet? 

Her i min 2. graviditet fik jeg en meget meget svag streg da jeg var 3+5 og den blev så tydligere over de næste dage

Anmeld

14. september 2011

AWO

Jep! Jeg gik 3 uger over tid, før jeg testede positivt hos lægen. Den sidste uge inden da havde jeg dog ikke testet - gad simpelthen ikke de negative resultater mere.

Anmeld

14. september 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Hej søde,

Vil bare lige sige, at da vi ventede Frederikke gik jeg med følelsen af at jeg var gravid. Jeg testede med 3 dages mellemrum, og den var SÅ negativ HVER gang! Men pludselig en dag, så var den positiv. Dvs. jeg kunne først teste positivt da jeg var 5 uger henne.

Hvis jeg var dig, så ville jeg tage til lægen og få taget en blodprøve, så du ligesom ved hvor du står!

Anmeld

14. september 2011

metski83

Jep, desværre.

For et par måneder siden gik jeg næsten to uger over tid.

Men det endte med mens.

Men det var nogle trælse og forvirrende uger, fordi man ikke vidste om man var købt eller solgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.