Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der har oplevet at gå mere end 7 dage over tid uden at få en positiv test? - hvis ja, hvad endte det så med?
Er nu 8 dage over tid, uden et spor af mens eller en positivtest...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Risen skriver: Nogen der har oplevet at gå mere end 7 dage over tid uden at få en positiv test? - hvis ja, hvad endte det så med? Er nu 8 dage over tid, uden et spor af mens eller en positivtest...
Har du været gravid før hvor du godt kunne teste positiv? For ellers er der jo nogen som simpelthen ikke kan teste positivt før senere...hvis det bliver ved kan du få taget en blodprøve ved lægen som er 100 % sikker.
Amandas-mor skriver: Har du været gravid før hvor du godt kunne teste positiv? For ellers er der jo nogen som simpelthen ikke kan teste positivt før senere...hvis det bliver ved kan du få taget en blodprøve ved lægen som er 100 % sikker.
Hej, ja jeg har 1 barn i forvejen. Men der var jeg ikke klar over at jeg var gravid før jeg testede i 6 uge.. Så ved ikke hvornår jeg kan teste i forhold til min datter Men tænker bare 8 dage over tid er meget?
Jeg gik 10 dage over før jeg testede positiv Tror det er forskelligt fra person til person, alt efter hvor meget HCG man producerer
bulderfiz skriver: Jeg gik 10 dage over før jeg testede positiv Tror det er forskelligt fra person til person, alt efter hvor meget HCG man producerer
Wow det var også et pænt stykke over tid så - Brugte du mange test inden da eller? Håber det samme sker for mig..
Risen skriver: Hej, ja jeg har 1 barn i forvejen. Men der var jeg ikke klar over at jeg var gravid før jeg testede i 6 uge.. Så ved ikke hvornår jeg kan teste i forhold til min datter Men tænker bare 8 dage over tid er meget?
8 dage over tid er meget ja...tror du har grund til at håbe
Krydser fingre for dig
Amandas-mor skriver: 8 dage over tid er meget ja...tror du har grund til at håbe Krydser fingre for dig
Men med hensyn til lægen og blodprøven, hvordan virker det? Jeg mener hvis jeg danner HTC homon burde testen være fin positiv, så hvad kigger de efter i en blodprøve?
og tak
Jeg gik engang 13 dage over tid uden at være gravid
Risen skriver: Wow det var også et pænt stykke over tid så - Brugte du mange test inden da eller? Håber det samme sker for mig..
Jeg testede som en gal
Næsten hver dag.
Og da jeg så fik den første positive, købte jeg yderligere 2 tests, fordi jeg ikke kunne tro det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128