Nogen der har oplevet at gå mere end 7 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.810 visninger
33 svar
0 synes godt om
13. september 2011

Risen

Nogen der har oplevet at gå mere end 7 dage over tid uden at få en positiv test? - hvis ja, hvad endte det så med?

Er nu 8 dage over tid, uden et spor af mens eller en positivtest...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

Tona

Risen skriver:

Nogen der har oplevet at gå mere end 7 dage over tid uden at få en positiv test? - hvis ja, hvad endte det så med?

Er nu 8 dage over tid, uden et spor af mens eller en positivtest...

Har du været gravid før hvor du godt kunne teste positiv? For ellers er der jo nogen som simpelthen ikke kan teste positivt før senere...hvis det bliver ved kan du få taget en blodprøve ved lægen som er 100 % sikker. 

Anmeld

13. september 2011

Risen

Amandas-mor skriver:

Har du været gravid før hvor du godt kunne teste positiv? For ellers er der jo nogen som simpelthen ikke kan teste positivt før senere...hvis det bliver ved kan du få taget en blodprøve ved lægen som er 100 % sikker. 

Hej, ja jeg har 1 barn i forvejen. Men der var jeg ikke klar over at jeg var gravid før jeg testede i 6 uge.. Så ved ikke hvornår jeg kan teste i forhold til min datter Men tænker bare 8 dage over tid er meget? 

Anmeld

13. september 2011

LouiseRH

Jeg gik 10 dage over før jeg testede positiv
Tror det er forskelligt fra person til person, alt efter hvor meget HCG man producerer

Anmeld

13. september 2011

Risen

bulderfiz skriver:

Jeg gik 10 dage over før jeg testede positiv
Tror det er forskelligt fra person til person, alt efter hvor meget HCG man producerer

Wow det var også et pænt stykke over tid så - Brugte du mange test inden da eller? Håber det samme sker for mig.. 

Anmeld

13. september 2011

Tona

Risen skriver:

Hej, ja jeg har 1 barn i forvejen. Men der var jeg ikke klar over at jeg var gravid før jeg testede i 6 uge.. Så ved ikke hvornår jeg kan teste i forhold til min datter Men tænker bare 8 dage over tid er meget? 

8 dage over tid er meget ja...tror du har grund til at håbe

Krydser fingre for dig

Anmeld

13. september 2011

Risen

Amandas-mor skriver:

Krydser fingre for dig

Men med hensyn til lægen og blodprøven, hvordan virker det? Jeg mener hvis jeg danner HTC homon burde testen være fin positiv, så hvad kigger de efter i en blodprøve?

Anmeld

13. september 2011

Risen

Amandas-mor skriver:

Krydser fingre for dig

og tak 

Anmeld

13. september 2011

lycly

Jeg gik engang 13 dage over tid uden at være gravid  

Anmeld

13. september 2011

LouiseRH

Risen skriver:

Wow det var også et pænt stykke over tid så - Brugte du mange test inden da eller? Håber det samme sker for mig.. 

Jeg testede som en gal

Næsten hver dag.

Og da jeg så fik den første positive, købte jeg yderligere 2 tests, fordi jeg ikke kunne tro det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.