Nogen der har oplevet at gå mere end 7 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

LouiseRH

Risen skriver:

Wow det var også et pænt stykke over tid så - Brugte du mange test inden da eller? Håber det samme sker for mig.. 

Jeg testede som en gal

Næsten hver dag.

Og da jeg så fik den første positive, købte jeg yderligere 2 tests, fordi jeg ikke kunne tro det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

TbCp

Jeps!

2 uger over tid fik jeg endelig en positiv test i min første graviditet

Anmeld

13. september 2011

Risen

bulderfiz skriver:

Jeg testede som en gal

Næsten hver dag.

Og da jeg så fik den første positive, købte jeg yderligere 2 tests, fordi jeg ikke kunne tro det

Ahaha - Kan godt følge dig i det.. Jeg har fået strenge ordre fra manden om først at teste på mandag, meen lur mig og jeg ikke godt kunne finde på lige at smutte en tur i netto uden han ved det.. hehe 

Anmeld

13. september 2011

Risen

bulderfiz skriver:

Jeg testede som en gal

Næsten hver dag.

Ahaha - Kan godt følge dig i det.. Jeg har fået strenge ordre fra manden om først at teste på mandag, meen lur mig og jeg ikke godt kunne finde på lige at smutte en tur i netto uden han ved det.. hehe 

Anmeld

13. september 2011

Risen

TbCp skriver:

Jeps!

2 uger over tid fik jeg endelig en positiv test i min første graviditet

Fantastisk! Håber det også gør sig gælende for mig. Hvordan og hvorledes med din 2 graviditet? 

Anmeld

13. september 2011

LouiseRH

Risen skriver:

Ellers kan du jo bestille over nettet, det er jo billigere, når man nu er en smule testoman

Anmeld

13. september 2011

Risen

bulderfiz skriver:

Ellers kan du jo bestille over nettet, det er jo billigere, når man nu er en smule testoman

Er gjort ;P - Havde dog købt 7 æl test og 1 graviditetstest. Sådan en pakkeløsning, men har ingen æl i øjeblikket så det er meget mystisk.. 

Anmeld

13. september 2011

Snehund

Risen skriver:

Nogen der har oplevet at gå mere end 7 dage over tid uden at få en positiv test? - hvis ja, hvad endte det så med?

Er nu 8 dage over tid, uden et spor af mens eller en positivtest...

Hej

Det er i hvert fald alt for tidligt at opgive håbet

Der er herinde lavet en afstemning på hvor sent/tidligt folk kunne teste positiv. Se om du kan finde den Der vil du kunne se, at det er meget forskelligt, hvor hurtigt folk reagerer.

Der er også forskel på hvor sensitive graviditetstestene er - så nogle kan først fange et evt. positivt resultat, når der en vis mængde hcg (graviditetshormon) tilstede i urinen. Morgenurin er bedst - det er mest koncentreret.

Anmeld

13. september 2011

Risen

Snehund skriver:

Hej

Det er i hvert fald alt for tidligt at opgive håbet

Der er herinde lavet en afstemning på hvor sent/tidligt folk kunne teste positiv. Se om du kan finde den Der vil du kunne se, at det er meget forskelligt, hvor hurtigt folk reagerer.

Der er også forskel på hvor sensitive graviditetstestene er - så nogle kan først fange et evt. positivt resultat, når der en vis mængde hcg (graviditetshormon) tilstede i urinen. Morgenurin er bedst - det er mest koncentreret.

Tak for det, den vil jeg prøve at finde. Har også google mig lidt frem til at der er flere kvinder som er gået laangt over tid og først har kun få endeligt svar ved en blodprøve hos lægen. Jeg testede positivt med min 1 da jeg var 6 uger henne, så hvis jeg ikke tester positivt på mandag må jeg en tur op til ham og brokke mig 

Ved du hvilke test der er ekstra sensitive?  

Anmeld

13. september 2011

Risen

LunaLykke skriver:

Jeg gik engang 13 dage over tid uden at være gravid  

Øv, fandt du så ud af hvad grunden var til det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.