Æl test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

Miin'Baby'Mus

Nessie skriver:

Så start med at tælle fra den første dag med "pladder", så skulle du være sikker på at ramme ÆL-dagen

Ejjj, nu har jeg fået 2 forskellige svar  .. Hm kunne selvfølgelig også bare den her gang starte fra dag 1, og så en anden gang prøver at starte når det egentligt går rigtig i gang på dag 3.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

Miin'Baby'Mus

Kris89 skriver:

der må helt sikkert sidde nogen herinde der er meget klogere på det emne end jeg.

har en enkelt cyklus forsøgt med ÆL tests, men jeg kunne simpelthen ikke se om de var negative eller positive, så det har jeg fuldstændig opgivet at bruge penge på, vi sexer bare

Jamen vi sexer også hver anden/tredje dag, så det er jo egentligt ikke fordi der er store chancer for ikk at ramme, men ville alligevel lige prøve dem og se ad 

Anmeld

12. september 2011

Kris89

Norman skriver:

Jamen vi sexer også hver anden/tredje dag, så det er jo egentligt ikke fordi der er store chancer for ikk at ramme, men ville alligevel lige prøve dem og se ad 

der er også rigtig mange der er galde for at bruge dem

held med det hele

Anmeld

12. september 2011

Miin'Baby'Mus

Og egentligt, skal jeg tage en hver dag i 7 dage eller hvad ?

Anmeld

12. september 2011

Kris89

du starter 10 dage efter den dag der starter med at komme noget der minder om blod og så tester du hver dag indtil du står med en positiv test.

Anmeld

12. september 2011

Miin'Baby'Mus

Kris89 skriver:

du starter 10 dage efter den dag der starter med at komme noget der minder om blod og så tester du hver dag indtil du står med en positiv test.

Godt så .. 

Hold da **** man, det er jo lige før man ikk gider og bruge tid på det her altså .. 

Anmeld

12. september 2011

mortilnoahogmelina

Jeg ved at min æl falder ca på 14 dagen efter 1 mens dag , jeg har en cyklus på 28 dage .

Og jeg prøvede for sjov at teste en måned da vi prøvede at blive gravide og der var den positiv på 14 dagen , jeg testet fra dag 12 af , så kun 2 dage før faktisk .

Men synes du skal teste fra dag 10 her første gang .
Men husk det ikke kun er din æl som spiller ind på om du bliver gravid .
JEg synes personligt ikke man skal bruge de test for det gør at man tænker alt en, meget over at få baby , men prøv i bare 1 måned din æl falder samtidig hver måned næsten .

Held og lykke

Anmeld

12. september 2011

Kris89

Norman skriver:

Godt så .. 

Hold da **** man, det er jo lige før man ikk gider og bruge tid på det her altså .. 

welcome to the club

Anmeld

12. september 2011

mortilnoahogmelina

JEg har lige luret din profil og kunne se du har pco
Det gør jo os efter hvad jeg har forstået at du ikke har æl hver måned , men kun en gang imellem . Så jeg ville faktisk teste fra den dag din mens stopper og så til du har en positiv test i hånden .

Anmeld

12. september 2011

Miin'Baby'Mus

Pernille08 skriver:

JEg har lige luret din profil og kunne se du har pco
Det gør jo os efter hvad jeg har forstået at du ikke har æl hver måned , men kun en gang imellem . Så jeg ville faktisk teste fra den dag din mens stopper og så til du har en positiv test i hånden .

Åha, kan ikke finde ud af om jeg har PCO eller ej faktisk.

Jeg har gået i flere år uden at have fået min menstruation, og lægerne sagde at det var der ikke noget galt med, det var nok mine p-piller der gjorde det. 

Så her for nylig tog jeg til lægen hvor de tog en blodprøve der vidste at jeg havde forhøjet mandligt hormon.

Udeblivende menstruation + forhøjet mandligt hormon = PCO.

Men sjovt nok har jeg fået min menstruation lige siden, så altså, ja? tror lidt at min krop bare skal opføre sig åndssvagt, jeg har fejlet alverdens ting uden at der var noget alvorligt og vedvarende ved de ting. Jeg tror helt seriøst bare at jeg har den mest mærkelige krop nogensinde.

Men nu tager jeg det som det kommer, er bare blevet glad for at jeg har fået min menstrauation tilbage, det gør jo at jeg netop kan få ægløsning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.