25+0, er sunket og mange plukveer!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Jeg forstår dig fuldt ud, jeg synes også der har været maaange bekymringer undervejs ... Jamen min pige havde først lagt sig fast med hovedet nede i bækkenet da jeg var i uge 34.

Ja, mange mange bekymringer i forbindelse med ens lille liv i maven  Men det ville da også være underligt, hvis ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Det kan de sagtens. Ja, han sank ned og sad faktisk fast med hovedet, jeg fik MEGET svær bækkenløsning og rigtigt mange plukkeveer.

Okay, jeg ringede ind til hospitalet igår, fordi jeg igen havde kvalme, og så snakkede min kæreste og jeg om, hvad der egentlig blev sagt i søndags, og jeg mente at vores pige, havde sat sig fast med hovedet, og han sagde at JM sagde min livmoder lå dybt, som at den var sunket! Men da jeg ringede igår, fik jeg afvide af en anden, at barnets hoved slet ikke kan sidde fast nu, og jeg er 25+1, meget mystisk.. Jeg ved ike hvad jeg skal tro.. Så jeg ser frem til JM besøg om to uger.. Men nu tænker jeg det jo godt kan ske, når du selv har pøvet det.. Puha, jeg blev lige så lettet efter igår over hun 'bare' lå langt nede, men ikke fast, som i, at hun vil ud

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

så vil cahncen for overlevelse være omkring de der 73 %

men ej er da sikker på hun bliver derinde den tid hun skal  

JA! Det skal hun! Mor og faren bestemmer at det skal hun

Hvornår er du sat til? Kan se fra din tekst, at du må være lige langt som mig næsten/ca.? Eller er teksten gammel?

Anmeld

14. september 2011

TbCp

Anonym skriver:

Jeg troede faktisk at man gik jo JM noget mere, men ja - det er vel individuelt, og vel også udfra hvor tryg man selv er ved sin graviditet? Men du har ikk oplevet andet end dét forleden dag?

Jeg synes selv, at jeg mærker HVER en bevægelse, jag og andet fra maven, fordi jeg bare er ekstra opmærksom efter i søndags, om alt er ok med hende!! Men det går super indtil videre faktisk, utroligt at kroppen reagere så stærkt på at man er stresset, aktiv osv.. Det er da ret vildt at den siger fra på dén måde.. Men modet er langt bedre nu Det hjælper ofte at søge lidt råd og erfaring herinde fra

Nej det har jeg i hvertfald ikke fået noget at vide om....Eller jeg ved ikke, når der nu i forvejen bliver holdt ekstra øje med mig. Måske hvis jeg ikke fik den medicin, at de så ville holde ekstra øje alligevel.

Nej jeg synes ikke jeg har mærket mere til det, altså jeg har plukveer hver dag, men tror det er okay

Ja man bliver virkelig bare OBS på alt der foregår i ens krop!

Anmeld

14. september 2011

baby012

Anonym skriver:

JA! Det skal hun! Mor og faren bestemmer at det skal hun

Hvornår er du sat til? Kan se fra din tekst, at du må være lige langt som mig næsten/ca.? Eller er teksten gammel?

Termin er d. 2/1 så er idag 24+2

hvornår er du sat til ?? 

Anmeld

14. september 2011

Mauser.

Min baby lå allerede klar i midten af uge 20 og mange døjer med mange plukveer allerede fra de bliver gravide nærmest, så længe ens livmoder hals er lukket og slukket og så lang som den skal være er der intet galt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.