Åh nej! Ved ikk hvorfor den cuttede resten - super irriterende, jeg prøver at starte fra efter hun undersøgte hjertede som bankede perfekt

jeg skruer fra iPhone, derfor er det i én køre og derfor driller det! Men hun undersøger mig, og siger allerede da hun mærker fra maven, at hun er sunket ned, ligger langt nede.. Min livmoderhals var fin, og jeg var ikk åbnet mig! Men igen, konstatere hun at hun har lagt sig ned, men at det var normalt nok som 1. Gangs! Men at jeg skal være sengeliggende de næste 2-4 dage mindst, og at mine plukveer gerne skal hører op.. Og her må I hjælpe mig, hvis I genkender historien og har egne erfaringer der lyder som mit forløb, så fortæl endelig, gode som dårlige historier! Jeg har været stresset den seneste måned! Jeg er startet ny udd., men har mulighed for at gå på barsel - Vi er netop gået igang med at få lavet badeværelse, så denne uge bor Vi hos svigre, oh næste uge hos mine forældre, som I kan læse har det ikk været en idyllisk graviditet.. Der er også desværre sukker at finde i min urin, og skal til glukosebelastning for anden gang om to uger, så jeg har bekymret mig, og bekymre mig stadig! Idag er eg faktisk rædselsslageb! Jeg er bange, ked af det, træt og har ikk smilet meget! Jeg er allermest bekymret for vores øbskebaby, Vi kæmpede for graviditeten! Jeg er allermest bange for at miste min datter, hun ER vores lille ønskede pige!! Hvor gode er chancerne for overlevelse i denne uge, uge 25? Jeg skal til min egen JM om to uger og der skal dette selvfølgelig drøftes og evalueres, og måske der kommer ekstra undersøgelse? Men ja, kan I ikk komme med Jeres erfaringer, og gerne hvis I hører noget gebkendeligt som at hun er sunket ned eller de massive plukveer der tydeligt mærkes og har tendens til at gøre ondt! Idag har det været roligt i maven, jeg er "kun" øm efter igår, og utrolig bekymret.. Men har haft neget få plukveer, da jeg er fuldstændig afslappet! Tak for at I læser med, og alle svar vil være neget værdsat, jeg skriver fra iPhone, og kan måske få svært ved at svare Jer alle sammen, jeg vil prøve og kommer på rigtig comp fra imorgen a :-) på forhånd tak!
Anmeld