25+0, er sunket og mange plukveer!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Det var voldsomme plukveer.... sygeplejersken/jordmoderen der tog imod mig sendte mig sådan nogle "uhh en sippet 1. gangsfødende der tror alt muligt"-øjne, men da hun fik sat vemåleren på min mave fik hun godt nok store øjne og sagde "Ja okay de er ret kraftige!!!"

Jeg var ikke begyndt at åbne mig eller lign. men de var vist bange for at det kunne ske derfor den vehæmmende pille. Og så lige et døgns indlæggelse så de kunne holde øje med mig.

Ej, hold da fest  Godt at der ikke skete mere.. Det er også det der er lidt tricky, man ved jo for hulan ikke om det kan ske, det er også dér min egen bekymring ligger - så må hellere passe på!!

Men dejligt at du gik til 35+, trods alt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2011

TbCp

Anonym skriver:

Ej, hold da fest  Godt at der ikke skete mere.. Det er også det der er lidt tricky, man ved jo for hulan ikke om det kan ske, det er også dér min egen bekymring ligger - så må hellere passe på!!

Men dejligt at du gik til 35+, trods alt  

Ja det er nemlig det!
Håber også din lille i maven bliver derinde nogle uger endnu

Anmeld

13. september 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Ja det er nemlig det!
Håber også din lille i maven bliver derinde nogle uger endnu

Tak  

Og forresten, jeg kan se du er gravid, hvor dejligt  - men holder de så ekstra øje med dig? Og har du samme men under denne graviditet som første?  Hvis jeg må spørge, altså?

Anmeld

13. september 2011

TbCp

Anonym skriver:

Tak  

Og forresten, jeg kan se du er gravid, hvor dejligt  - men holder de så ekstra øje med dig? Og har du samme men under denne graviditet som første?  Hvis jeg må spørge, altså?

Ja det er skønt
Ja jeg bliver holdt ekstra øje med, men det skyldes dog noget medicin jeg får... pga. det får jeg to ekstra scanninger.

Dog har min jordmoder sagt at jeg skal passe på mig selv, og mærke rigtig godt efter i min krop.. og skulle det begynde med alt for mange plukveer igen så skal jeg kontakte hende.

Jeg har haft en enkelt dag hvor jeg nåede at blive lidt urolig fordi jeg synes der kom for mange plukveer, det gik heldigvis over dagen efter. Men måske jeg også er ekstra OBS på det denne gang.

Anmeld

13. september 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hvad er 'alt dette'?  Altså, at du fik plukveer og blev undersøgt? Eller havde din baby sunket ned og gjort klar også? Kan de det i uge 20?

Det kan de sagtens. Ja, han sank ned og sad faktisk fast med hovedet, jeg fik MEGET svær bækkenløsning og rigtigt mange plukkeveer.

Anmeld

13. september 2011

baby012

Anonym skriver:

Det er svært ikke at bekymre sig og være rædselsslagen.. Hun MÅ ikke komme ud nu, for sine forældre  men ej, det går faktisk bedre synes jeg, synes jeg har haft færre plukveer jeg tydeligt har mærket,efter jeg bare er gået i hi nærmest.. Jeg går da stadig en lille tur om mogenen med mine to små hunde, for det er jo også vigtigt at holde kroppen bare lidt i gang, så jeg tester min krop de her dage

Jeg er 25+0 idag faktisk

så vil cahncen for overlevelse være omkring de der 73 %

men ej er da sikker på hun bliver derinde den tid hun skal  

Anmeld

13. september 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Det er dejligt at hører fra nogen, som har oplevet magen til, men som er så langt som du er  Puha, jeg synes det er bekymring på bekymring med sådan en graviditet, glæder mig til at have Vores prinsesse ude hos os, i sikkerhed! Og så starter bekymringerne jo nok alligevel, for alvor

Må jeg spørge dig, om du kan huske hvornår din bebs sank ned og gjorde sig klar?

Jeg forstår dig fuldt ud, jeg synes også der har været maaange bekymringer undervejs ... Jamen min pige havde først lagt sig fast med hovedet nede i bækkenet da jeg var i uge 34.

Anmeld

13. september 2011

4xGreve

Anonym skriver:

Jeg synes også at ahve læst mange positive historier, selvom det er super tragisk og alborligt når de kommer så tidligt  - men for fanden, hvis man bare ved at ens baby klare sig! Jeg synes det har været nogle rigtig hårde dage, fordi jeg er konstant bange, så bange for at miste!!!  Men det trøster mig altså, det du siger

er glad for du finder trøst i det jeg skriver, og håber virkelig at du ikke har nogen grund til at gå og være så bekymret men jeg skal nødig snakke jeg er kun 17+4 og jeg er dagligt ved at dø af bekymring både over den lille i maven, daniella og frank hehe

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Ja det er skønt
Ja jeg bliver holdt ekstra øje med, men det skyldes dog noget medicin jeg får... pga. det får jeg to ekstra scanninger.

Dog har min jordmoder sagt at jeg skal passe på mig selv, og mærke rigtig godt efter i min krop.. og skulle det begynde med alt for mange plukveer igen så skal jeg kontakte hende.

Jeg har haft en enkelt dag hvor jeg nåede at blive lidt urolig fordi jeg synes der kom for mange plukveer, det gik heldigvis over dagen efter. Men måske jeg også er ekstra OBS på det denne gang.

Jeg troede faktisk at man gik jo JM noget mere, men ja - det er vel individuelt, og vel også udfra hvor tryg man selv er ved sin graviditet? Men du har ikk oplevet andet end dét forleden dag?

Jeg synes selv, at jeg mærker HVER en bevægelse, jag og andet fra maven, fordi jeg bare er ekstra opmærksom efter i søndags, om alt er ok med hende!! Men det går super indtil videre faktisk, utroligt at kroppen reagere så stærkt på at man er stresset, aktiv osv.. Det er da ret vildt at den siger fra på dén måde.. Men modet er langt bedre nu Det hjælper ofte at søge lidt råd og erfaring herinde fra

Anmeld

14. september 2011

Anonym trådstarter

WiitrioeN skriver:

er glad for du finder trøst i det jeg skriver, og håber virkelig at du ikke har nogen grund til at gå og være så bekymret men jeg skal nødig snakke jeg er kun 17+4 og jeg er dagligt ved at dø af bekymring både over den lille i maven, daniella og frank hehe

Selvom det lyder lidt grotesk - så er jeg dét mindre bekymret, nu - end i søndags, efter at have læst hvor store overlevelses chancer hun har

Altså, selvf. er der en stor og frygtelig forksel på at blive født for at leve, og blive født for at overleve, men dét at hun ha så store chancer for overlevelse, gør moren og faren herhjemme MEGET lettede  For den største frygt er at miste end ønskebaby, der er kæmpet for! PUHA!!

Men nej, jeg kan godt forestille mig hvor svært det må være for dig, når du før har født så tidligt, jeg sender alverdens god graviditets-karma!!  Jeg kan ik selv sætte mig ind i det, men kan forestille mig den sorte bekymring!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.