Hvad koster det at have kat??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2011

BellaCiinea

nogengange har de tilbud i maxizoo, hvor man kan få 3 poser a 12 kg til 200 kr.... Som er det klumpende med babypudder, så deres pels er velduftende og blød...

og det holder vildt længe til en kat.... Så det er ikk det dyre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2011

BellaCiinea

IsabellaCiinea skriver:

Jeg får rigtig trykket på tasterne!! 

Haha 

Anmeld

12. september 2011

twinny

IsabellaCiinea skriver:

okay.... hehe... jamen det er fint nok.... forstår ikk helt hvorfor den var til mig...  

Anmeld

12. september 2011

BellaCiinea

Baby-støv skriver:

okay.... hehe... jamen det er fint nok.... forstår ikk helt hvorfor den var til mig...  

Nej jeg får også bare trykket løs på tasterne her haha

Anmeld

12. september 2011

twinny

IsabellaCiinea skriver:

Nej jeg får også bare trykket løs på tasterne her haha

hehe... fair...

Anmeld

12. september 2011

Den lykkelige

Baby-støv skriver:

nogengange har de tilbud i maxizoo, hvor man kan få 3 poser a 12 kg til 200 kr.... Som er det klumpende med babypudder, så deres pels er velduftende og blød...

og det holder vildt længe til en kat.... Så det er ikk det dyre...

Ok mange tak!!

Anmeld

12. september 2011

Den lykkelige

Baby-støv skriver:

Også vil jeg råde dig til, hvis det er en udekat at få forsikring... Ellers kan det hurtigt løbe op i mange penge, hvis katten kommer til skade... Og det kan jo ske, hvis den slås eller lignende... vi betaler 375 kr hver kvartal....

Nå ja har jeg slet ikke tænkt på.. Men lyder dyrt.. vi gav 250 for vores hund pr. år... Men måske fordi katte kommer hurtigere tilskade..

Anmeld

12. september 2011

Den lykkelige

IsabellaCiinea skriver:

Gruset holder ca. i 3-4mdr. til én kat... Her holder det i ca. 1½-2mdr., da vi jo har to katte

Maden holder i ca. 4mdr. til vores to katte

Så til én kat ville det jo så holde i ca. 8mdr.

Så kattegrus: 228kr. / 3.-4. måned.

Kattemad: 600kr. / 8. måned.

Årlige dyrlægetjek er vi ikk nået til endnu, da det endnu ikke er et år siden at vores hankat blev kastreret (han er 2 år) og vores hunkat er kun lige blevet 1 år gammel

Nåååå ok jamen så det jo ikke så dyrt..  Tusind tak for dine svar..

Anmeld

12. september 2011

Den lykkelige

gravid20 skriver:

uha, det er meget forskelligt .. 

jeg ghik MEGET op i at det var det rigtige fodder og det rigtige grus som ikke lugter.. for det gør det billige .. 

jeg brugte :

400/måned på kattemad (RC fodder)

150/måned kattegrus (lugtfri)

500/år vaccine. 

1500 for en sterelation af hunkat. 

500 for en hankat .

men kommer an på om man går efter kvalitet eller kvantitet, havde også betalt 5000 for katten da jeg fik den.. 

Det var da vildt dyrt med maden fr en kat.. "RC" hvad betyder det?? Royal Canin?? Har lige kigget på priser derfra idag og det var for en 10 kg pose som kunne holde ca 4 måneder sagde ekspedienten..

Anmeld

12. september 2011

baby012

Den lykkelige skriver:

Det var da vildt dyrt med maden fr en kat.. "RC" hvad betyder det?? Royal Canin?? Har lige kigget på priser derfra idag og det var for en 10 kg pose som kunne holde ca 4 måneder sagde ekspedienten..

10 kg kunne nemt være væk på en måned  

kommer jo meget an på katten hvor stort et behov den har for mad.. mine var meget aktive, og en af de største racer .. så de spiste jo mere end normalt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.